Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Home on iPod

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-12-02 08:51

AppleInsider rapporterar att Home on iPod nu tyckas vara på G igen. Grymt ju!

Home on iPod = som det låter. Din hemmamapp i din iPod. Plugga in i vilken mac som helst och logga in.

  • Medlem
  • International user
  • 2003-12-02 09:07

Coolt! NU börjar de bli lönt att köpa en iPod. Men då måste man ha en 60GB-iPod...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-12-02 09:16

Men detta torde funka på vilken FW-disk som helst... LaCie har ju externa 80GB för 3500 typ, eller externa 60GB i 7200 rpm för ungefär samma pris. Vore en grym funktion, minst sagt!

Citat:

Skrevs ursprungligen av c5j
Coolt! NU börjar de bli lönt att köpa en iPod. Men då måste man ha en 60GB-iPod...

Nä. Jag har bara inställningar och textdokument i min hemmamapp.

Tog upp detta för ett tag sedan och visst skulle det varit riktigt coolt, vilken smidig lösning. Hoppas det är på gång nu.

Länk till tidigare tråd.

cool! fast, jag har mina mp3 utanför hemmappen...fast det kan man ju ändra på eller lösa

har inte skaffat ngn iPod...men det lär bli mitt nästa excess-köp

Citat:

Skrevs ursprungligen av el gringo
cool! fast, jag har mina mp3 utanför hemmappen...fast det kan man ju ändra på eller lösa

har inte skaffat ngn iPod...men det lär bli mitt nästa excess-köp

Det har ju inte något direkt samband med mp3-filer men användningsområdet är ju stort.

Sweet!

Men hur blir det om man har sina mp3:or i hemmappen och på ipoden? Blir ju lite dubbelt...

J.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonathan
Sweet!

Men hur blir det om man har sina mp3:or i hemmappen och på ipoden? Blir ju lite dubbelt...

J.

Får hoppas att det finns valmöjlighet på vilka delar av hemmappen man vill ha med.

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-12-02 10:26

Jo, det vore ju onödigt om ens senaste DV-projekt måste med också... eller nåt i den stilen.

1
Bevaka tråden