Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Wireless Keyboard eller USB?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Vill köpa ett riktigt tangentbord till min iBook G4, men är lite osäker på vilket jag ska välja. Jag har bluetooth i burken så det nya Wireless Keyboard från Apple verkar ju rätt trevligt. Men jag har läst att man upplever en liten fördröjning när man skriver, någon som vet om det är sant och i så fall om det är irriterande mycket? För en del verkar det dessutom strula om man har en bluetooth-nalle i närheten? Jag har en T610:a som jag vill kunna använda tillsammans med iBook:en också...

Är Wireless Keyboard i övrigt likadant som det vanliga USB-tangentbordet som Apple också säljer?

Ngn fördröjning har jag inte märkt. Och inte heller har det varit några problem att synca T610an samtidigt som man använder tangentbordet/musen.

Ja, tangentbordet är identiskt med USB-tangentbordet. Den enda skillnaden är att den saknar USB-portar på baksidan, samt att den är något tyngre.

/M

Tackar, låter alldeles utmärkt. Då får det bli ett blåtandstangentbord och kanske ett iCurve-ställ i julklapp till min iBook

Vet någon om Apples bluetooth-tangentbord funkar till en PC (win 2000) med bluetooth-adapter? Hade varit najs som fan!

Citat:

Skrevs ursprungligen av foging
Vet någon om Apples bluetooth-tangentbord funkar till en PC (win 2000) med bluetooth-adapter? Hade varit najs som fan!

Det fungerar förmodligen inte, eftersom Apple inte tillhandahåller några drivrutiner.

/M

  • Medlem
  • 2003-12-01 16:06

Ingen som kan prova, det hade varit fint att veta...

MS (och Logitech?) har väl BT-pinaler för PC?

Jag är fortfarande nyfiken på om någon testat Microsofts BT-mus med Mac.

  • Medlem
  • 2003-12-01 16:27

"MS (och Logitech?) har väl BT-pinaler för PC?"

Visst har de det, men man kan ju ändå vilja ha ett Apple Tangentbord...
Fast enknappsmus är det väl ingen som vill ha förståss...

1
Bevaka tråden