Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Årets 99mac-kompis

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-11-26 21:37

Ibland flödar tacksamheten över när jag tänker på all hjälp jag fått här på 99mac. Så mycket pengar jag sparat och så mycket besvär jag sluppit tack var er. Alla kunniga människor som av hjärtgodhet eller vad det nu är som driver er lånar ut tid och erfarenheter till oss andra.
Skulle man inte kunna hitta på någon liten omröstning där vi utser årets 99mac-kompis? Där segraren skulle få ett litet symboliskt pris och framförallt äran. Eller finns det andra sätt att uttrycka tacksamheten?

  • Oregistrerad
  • 2003-11-27 08:55

OK. Tystnaden talar. Kanske ingen bra idé. Men ändå.

  • Oregistrerad
  • 2003-11-27 09:08

Tycker nog alla kan tacka alla för det är just att alla hjälper alla som är det roliga
Tack alla!

[edit: Borde bli 5,072 inlägg... och städse växande ]

Senast redigerat 2003-11-27 11:11
  • Medlem
  • Gävle
  • 2003-11-27 09:17

Jag ska be att få tacka för det och samtidigt passa på att tack alla.
Tack alla medlemmar!

  • Medlem
  • Dödskallegrottan
  • 2003-11-27 09:36

Tack, tack! Kan bli en lång tråd det här...

Jag tackar också för alla gånger som 99mac-medlemmarna har räddat mig när jag har hamnat i digital knipa.

  • Medlem
  • 2003-11-27 11:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av Ulf Boström
Skulle man inte kunna hitta på någon liten omröstning där vi utser årets 99mac-kompis? Där segraren skulle få ett litet symboliskt pris och framförallt äran. Eller finns det andra sätt att uttrycka tacksamheten?

Jorå! Jag vet redan vem jag skulle lgga min röst på. Men vem orkar läsa alla nomineringar och... vänta, det är ju lätt gjort. Jag kan ta på mig att räkna rösterna, om det får ske på mitt sätt.

Feel the love ^_^

  • Oregistrerad
  • 2003-11-27 12:09

jag tackar alla som finns här.. varesej dom hjälp mej eller inte. dom kör juhe mac ^_^

Mer sånt.. mer mac:ar till folket O_o

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-11-27 12:50

Jag vill då rikta ett speciellt tack till Malmögänget här eftersom de har fått mig att känna mig välkommen ner hit.

1
Bevaka tråden