Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länkstrul

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-25 18:51

Tjena!
Såhär ser det ut när jag väljer "Visa nya inlägg" när jag klickar på länken från första sidan, däremot går det bättre när jag först går in i "Forum" och sen väljer "Visa nya inlägg" Nåt strul med länken?
?

  • Medlem
  • 2003-11-25 21:54

Nåt liknande händer mig också.
Om jag klickar på "Visa nya inlägg" direkt på 99mac:s startsida då blir jag utloggad samtidigt som det dyker upp över 7000!!! olästa inlägg!?
Om jag trots allt försöker logga in igen då blir det strul när jag försöker posta inlägg. Då får jag svar att jag inte är meddlem och måste registrera mig.
Moment 22?

  • Oregistrerad
  • 2003-11-26 03:48

Samma sak här.

Men om jag på resultatsidan klicka "Visa nya inlägg" längst ner på sidan, så kommer jag rätt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-26 10:19

Fasligt liten bild det blev däruppe... Nu är det än värre, verkar som om jag får logga in på nytt hela tiden. Siten vill inte känna av att jag är medlem. Är det Safari som strular?

Använder du/ni 99mac.com eller 99mac.se ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-26 10:34

.se

  • Medlem
  • 2003-11-26 11:38
Citat:

Skrevs ursprungligen av patriik
Använder du/ni 99mac.com eller 99mac.se ?

Det spelar ingen roll vilken av de två jag använder, .com eller .se, det blir samma sak.

Har samma problem som ovan med ofrivillig utloggning. Tidigare så kunde jag iaf se förstasidan (men ingen möjlighet att se "olästa inlägg") utan att bli utkastad

Precis efter mitt inlägg så funkar det helt plötsligt igen... var det bara tur? :rolleyes:

När jag får mail om att en diskussion jag bevakar är uppdaterad så pekar länken i mailet på en 99mac.com-adress istället för en 99mac.se-adress. Det här började igår om jag inte mins fel.

  • Medlem
  • 2003-11-26 20:31

Det stämmer, det började igår.

1
Bevaka tråden