Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Spela Ghost Recon via nätet.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Lund
  • 2003-05-08 07:07

Var hittar jag ipadresser till spel via nätet?

Är jag dum i huvudet eller vad är det för fel?

A

Kör via GameRanger.

Det funkar bra.

Det är bara att välja multiplay och sen klicka play GameRanger så dyker alla onlineservrar upp.

Jo just ja, du måste regga in dig på GameRanger för att skapa ett konto (helt gratis så klart, men kräver att du anger e-post)

Ses där !

- Slice -

  • Medlem
  • Lund
  • 2003-05-08 11:37

Tackar. Ska pröva senare idag.

  • Medlem
  • Lund
  • 2003-05-08 12:52

Tydligen är mitt GR för gammalt...

Ehh? hehe? vadå för gammalt?

Menar du att du inte hittar några pågående spel eller kommer du inte in på dom som finns?

Uppdatering till GR finns på VersionTracker.com

- Slice -

  • Medlem
  • International user
  • 2003-11-19 20:16

Installera alla uppdateringar för Ghost Recon och kör med senaste versionen av Game Ranger så funkar det finfint.

Annars brukar jag hosta direkt från Ghost Recon och spela med kompisar. Däremot får jag inte alla extra paket och mods att fungera riktigt bra. Tex. "Thunder Island", "Frostbite" och alla andra trevliga moddar till spelet.

Troligtvis ett av de mest instabila spelen jag någonsin spelat på en mac. Utan extra moddarna funkar spelet dock klockrent.

Skicka privat meddelande om nån är intresserad av en match nån gång...

  • Oregistrerad
  • 2003-11-20 21:51
Citat:

Skrevs ursprungligen av - Slice -
Ehh? hehe? vadå för gammalt?

Menar du att du inte hittar några pågående spel eller kommer du inte in på dom som finns?

Uppdatering till GR finns på VersionTracker.com

- Slice -

GameRanger uppdaterar sig själv. Men om det skulle vara så att man har en väldigt för gammal version säg 1.x eller 2.x, så bör man ladda ner 3.0 från GameRanger Så ska allt gå bra, så måste man ha den senaste uppdateringen.

Som jag inte orkar gräva fram just nu..

och om GameRanger ligger nere.....? Douh

1
Bevaka tråden