Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Camino och Firebird kraschar!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att jag uppdaterade till Panther (som i sig har fungerat tipptopp) har Camino och Firebird börjat krascha med jämna mellanrum. Detta hände i princip aldrig under Jaguar. Är det någon annan som haft detta problem? Finns det något man kan göra åt saken?

Vilken version av Camino kör du? Senaste "nattbygget" eller?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-19 11:15

Jag kör Firebird 0.7 på en tibook 667 DVI med Panther utan några problem. Jag uppgraderade iofs inte utan formatterade och körde en inst. av Panther efter det. Verkar som om mångas problem uppkommer just när man uppgraderar.

Senaste "nattbygget" ? Nä, jag kör den rediga 0.7-versionen.

Skulle vara retligt om jag behövde blåsa hårddisken och installera från 0 för att få Camino att fungera ordentligt. Men så kanske det kan vara. Jag har dock inte haft några andra problem med Panther. Kan det vara programinställningarna som behöver slängas?

Vet inte hur det är på Camino och Firebird men tömma cashen brukar hjälpa på alla webbläsare så det är ett tips

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonas Sagard
Senaste "nattbygget" ? Nä, jag kör den rediga 0.7-versionen.

Det har hänt väldigt mycket i Camino sedan 0.7 kom ut. Så testa att ladda hem ett nattbygge och se om det löser dina problem.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jonas Sagard
Senaste "nattbygget" ? Nä, jag kör den rediga 0.7-versionen.

0.7 är allt annat än redigt jämnfört med de flesta nattliga byggena.

1
Bevaka tråden