Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Styggelse

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-11-04 02:35

Om inte denna styggelse (Nokia 7600) floppar big time, ja då har jag förlorat all smak, estetik och känsla för trender.

t.om samma fula färg som detta forum

Va!?! Säg inte så om det officiella 99mac telefonen...

/Stefan

Den där skapelsen är ju lite kul i alla fall. Hellre att dom satsar på sånt än på totalfloppar som N-Gage som måste vara historiens mest sågade produkt innan den ens kom ut på marknaden.

Dom skulle haft en sån dära ringsnurra från gamla bakelittelefoner på baksidan istället, så hade de blitt lite retro!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Johan S
Dom skulle haft en sån dära ringsnurra från gamla bakelittelefoner på baksidan istället, så hade de blitt lite retro!

jepp, då hade jag nästan övervägt att handla en.. undrar hur snappt det går att sms:a med ringsnurra?

Ja den var inte vacker...
F.ö är ringsnurrar nånting jag önskat i flera år nu på mobiltelefoner... Det är bara en tidsfråga innan jag får min vilja igenom...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-04 13:51
Citat:

Skrevs ursprungligen av melfunko
Ja den var inte vacker...
F.ö är ringsnurrar nånting jag önskat i flera år nu på mobiltelefoner... Det är bara en tidsfråga innan jag får min vilja igenom...

Nokia 3660 är på god väg..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-11-04 13:52

...å 3650...

På god väg, ja. Men dom föll pladask ett par hundra meter innan mållinjen. I ett 60-meters lopp.

1
Bevaka tråden