Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Länkar till iBookomdömen?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hmm...jag råkade sälja min dator lite väl snabbt idag...!
Nu står jag utan dator från onsdag...inte bra alls!!

Jag hade tänkt att köpa den nya iBooken, men den har väl knappt börjat levererats ännu?

Är det någon som hittat nån recension eller iaf nåt omdöme om den nya iBooken?? Jag har inte hittat nåt, fast jag vet ju iofs inte heller var jag ska leta! :rolleyes:

Jag måste ringa och beställa en ny dator snarast och det skulle kännas bra att iaf ha läst nåt om den nya modellen innan! Annars får jag väl hitta nåt annat...typ en pbook 12 kanske?

Jag såg en länk till en väldigt bra recension om G4 12". Jag tror att det var på just detta forum. Leta lite så kanske du hittar tråden. Återkommer om jag kommer på var jag såg den.

Nej det var ingen test. Det var ett omdöme, men bra ändå.
http://www.xlr8yourmac.com/systems/ibook_g4/ibook_g4_review.html#storytop

Nyttigt!!
Verkar ju ok än så länge!
Då är det bara ljudvolymen kvar då...
Är den nya lika tyst som min iBook 500?

Eftersom upplösningen på 12 och 14 är densamma, så kommer jag att köpa en 12:a. Dock ska jag beställa med 40 eller 60 gig hd. 60 istället för 30 kostar 800 +moms mer på Apple Store. Det finns också ett bra hack som tycks funka bra även på de nya G4, så att man kan ha en högre upplösning på stora skärmar man kopplar till. Apple har tagit bort den möjligheten trots att den klarar det. Förmodligen för att inte konkurrera med PB för mycket. Jag har länken till hacket på kontoret, men sök på iBook hack eller nåt så hittar du det nog. Det finns på olika fora.

1
Bevaka tråden