Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

speltips

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

nu sitter vi med två G4:or ihopkopplade med ethernet.

finns det nåt kul spel vi kan köra ihop? enkelt, anspråkslöst men kul?

Unreal Tournament.

Quake 1, 2 eller framförallt 3

  • Oregistrerad
  • 2003-10-27 23:14

Wolfenstein, Medal of Honor.

http://www.apple.com/games/

Command and Conquer Generals .. hihi.. det kan ju inte va dåligt total nostalgitrip iaf.. till den gamla goda Win95-tiden

jaja pojkar!! det här är jättegulligt av er. Men vill vill spela nåt NU! nåt som vi kan ladda hem NU och komma igång med NU utan att behöva tillbringa en halv livstid på MIT eller KTH för den delen.

Dessutom kan jag säga att vi sitter på modemuppkoppling och kan lixom inte sitta och ladde hem nåra feta filer....

er david

  • Medlem
  • Kiruna
  • 2003-10-28 00:17

Ni kan ju testa ThinkTanks . Visserligen bara ett demo men jag har för mig att man kunde spela mot varandra i den. Filen är på 13MB.

GL-tron kanske är nåt för er, 3-4MB nedladdning och kul i timmar.

Iofs inte nätverksbaserat, så sätt er vid samma tangentbord. Det är kul ändå!

Bolo!
versiontracker strular för mig just nu, kommer inte in, men sök där så borde du hitta det.

Ladda ned något bra multiplayerdemo från http://www.macgamefiles.com/

  • Medlem
  • 2003-11-13 14:46
Citat:

Skrevs ursprungligen av David Slättne
jaja pojkar!! det här är jättegulligt av er. Men vill vill spela nåt NU! nåt som vi kan ladda hem NU och komma igång med NU utan att behöva tillbringa en halv livstid på MIT eller KTH för den delen.

Dessutom kan jag säga att vi sitter på modemuppkoppling och kan lixom inte sitta och ladde hem nåra feta filer....

er david

ladda ner AmericasArmy (stor fil!!), gratis och helt i klass med MOHAA och andra. AmericasArmy
Edit: Modem är ingen hit om man vill ha ett nu förstås...Bara att pinna iväg till affären då..

1
Bevaka tråden