Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min Z600 har kommit!

Tråden skapades och har fått 24 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-30 17:14

Jag fick min obundna Z600a idag Känns väldigt exlusivt eftersom det är så små volymer ute.

jag tog lite bilder på den samt med den Än så länge är jag helt nöjd, den yttre displayen är kanske något liten.

Bilder på Z600

  • Oregistrerad
  • 2003-10-30 17:28

woooow!!! Fan den vill jag ha. Vad tycker du om kameran. I t610 är den riktigt rutten. Kan denn akamera mästa sig med Nokia?

/Erik

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-30 17:29

tja det ligger en bild tagen med kameran, den duger väl till lite MMS

  • Oregistrerad
  • 2003-10-30 17:33
Citat:

Skrevs ursprungligen av maccis
tja det ligger en bild tagen med kameran, den duger väl till lite MMS

Tyckte den såg bra ut
[Katten, bilden, ibook:en, telefonen Orkade inte kolla alla stora bilder - måhända var Hr. Telefånen med oxå ]

Vad kommer du åt via blutooth? Quickshare vore ju kul men det är väl söta drömmar...
edit: kanske inte???

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-30 17:35

Man kan browsa telefonen och lägga över bilder och ljud och sånt.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-30 19:55

Bilden där du hade lutat telefonen mot katten var ju underbar!

  • Oregistrerad
  • 2003-10-30 20:09

du elaka människa!!
nu väkte du "vill ha spöket" inom mej!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-30 20:30

Hmm.. jag har haft min Z600 i 1 1/2 vecka. Jag fick den dock, till min besvikelse ,med blått och rött skal när jag egentligen ville ha silverskal, precis som du har. Men inga butiker säger sig ha den med silvrigt skal och inte ens Sony Ericsson har kunnat berätta om man får det via inköp av telefon eller separat skalinköp. *suck*

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-30 21:39

Det är väl Live lurarna som kommer med de röda och blå skalen väl?

Men vänta några vckor så kommer nog skalen ut också, det är kanske nån som vill byta med dig sen

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-30 22:13

Jo, antagligen.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2003-10-30 22:13

Vad fick du betala förresten?

Citat:

Skrevs ursprungligen av maccis
jag tog lite bilder på den

Sånadär uppackningsbilder är farliga, av nån anledning ökar dom köpsuget exponentiellt...

(Kanske för att den där julaftonsliknande känslan man känner när man köpt en ny pryl och packar upp den är nästan bättre än själva prylen... jag är en nypryluppackningsjunkie... )

Jag är ledsen...

Det var spiken i kistan för mina inköpsplaner av en - god damn it vad stor den var! Dessutom, den kommer packad i en äggkartong med apple-"inspirerat" omslag :eek:

Well, kanske ändrar mig när jag ser den IRL men som det är nu droppar jag mina planer på en!

  • Medlem
  • 2003-10-30 23:53

Jag fattar inte ...
Är din katt liten eller är z600 på tok för stor?

  • Medlem
  • 2003-10-31 00:50

Dräggelbild

maccis, är det marvs gamla tungsten?

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-31 09:20
Citat:

Skrevs ursprungligen av carbon
Vad fick du betala förresten?

3200kr

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-31 09:21
Citat:

Skrevs ursprungligen av nixon
Dräggelbild

maccis, är det marvs gamla tungsten?

japp

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-31 09:21
Citat:

Skrevs ursprungligen av 3OPAH
Jag fattar inte ...
Är din katt liten eller är z600 på tok för stor?

Han är inte så gammal ännu Han är 5mån gammal cirka.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-31 09:22
Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Jag är ledsen...

Det var spiken i kistan för mina inköpsplaner av en - god damn it vad stor den var! Dessutom, den kommer packad i en äggkartong med apple-"inspirerat" omslag :eek:

Well, kanske ändrar mig när jag ser den IRL men som det är nu droppar jag mina planer på en!

Den ser skittjock ut men när du håller i den så känns den inte alls så tjock, så gå och känn på en de finns gott om dem hos ex Vodafone

Citat:

Skrevs ursprungligen av scooterbabe
Jag är ledsen...

Det var spiken i kistan för mina inköpsplaner av en - god damn it vad stor den var! Dessutom, den kommer packad i en äggkartong med apple-"inspirerat" omslag :eek:

Well, kanske ändrar mig när jag ser den IRL men som det är nu droppar jag mina planer på en!

Trenden "bigger is better" är på väg tillbaka..

Jag undrar var man kan köpa en z600 idag?

Kan inte se att den finns någonstans.

- Slice -

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-31 10:44

De som har fått sina obundna Z600 har köat länge Där jag köpte min var det typ 200 i kö Jag hade plats 7, och i första vevan fick de flesta ÅF väldigt små mängder (under 20st) och vissa har inte fått några alls. Men SonyEricsson säger att större volymer ska komma ut de närmsta veckorna. Orkar du inte vänta så finns den som Live telefon hos både Vodafone och The Phonehouse om du bara vill titta

  • Oregistrerad
  • 2003-10-31 15:27
Citat:

Skrevs ursprungligen av maccis
tja det ligger en bild tagen med kameran, den duger väl till lite MMS

Tänkte mer på om du hade provat den i olika ljus situationer.
Jag har en nokia 3650, sunkig telefon men med en sjuhelsickes kamera. Använder den som dagbok bara för att komma ihåg tillfällen och folk man träffar. Och då vill man att kameran ska klara av en krogbelysning. Eller andra lite sämre ljusförhållanden.

/Erik

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-31 15:50
  • Medlem
  • Kalmar
  • 2003-10-31 16:12
Citat:

Skrevs ursprungligen av Erran
Tänkte mer på om du hade provat den i olika ljus situationer.
Jag har en nokia 3650, sunkig telefon men med en sjuhelsickes kamera. Använder den som dagbok bara för att komma ihåg tillfällen och folk man träffar. Och då vill man att kameran ska klara av en krogbelysning. Eller andra lite sämre ljusförhållanden.

/Erik

Nej det har jag inte gjort faktiskt och har väl inga direkta palner på det heller tyvärr, kameran är där och tar plats jag använder den inte

1
Bevaka tråden