Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Julklapp iSIGHT tillbehör

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Avstängd
  • 2003-10-23 14:51
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-02-09 10:49
Ursprungligen av Pirre:

Jag har beställt en sådan nu idag. Älskar iSighten men det är lite trixigt att lyfta ur kameran från hållaren då man skall visa viktiga saker. Typ att solen skiner ute eller vad söt vovven på golvet är eller visa något man har på bildskärmen. Tror att SightFlexen kommer att underlätta mitt liv betydligt

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-09 11:50
Ursprungligen av Eva:

Jag har beställt en sådan nu idag. Älskar iSighten men det är lite trixigt att lyfta ur kameran från hållaren då man skall visa viktiga saker. Typ att solen skiner ute eller vad söt vovven på golvet är eller visa något man har på bildskärmen. Tror att SightFlexen kommer att underlätta mitt liv betydligt

Hittade du nån svensk åf, eller beställde du från staterna?

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-09 12:16

Tack. Jag är trög, såg inte att det första inlägget var från förra året, trodde det var en ny grej.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-02-09 13:18

Jag hittade också info på macoteket men jag beställde från Office i Sundsvall. Skriver och berättar om hur den funkar så fort jag får den. Förresten, är den kanske någon som provat SightFlexen?

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-02-16 14:57

Idag har jag hämtat min SightFlex. Jag är mycket nöjd, nu kan jag placera kameran där jag vill ha den och armen på SightFlexen "fastnar" bra i den position man ställer den i. Det knakar konstigt när man ställer om armen så först trodde jag att den gick sönder men så var det alltså inte. Det är bara att "knaka på" Det enda negativa jag märkt nu är att firewirekabeln är lite tjock och ful, den borde vara tunnare och smidigare. Visst har iPodserna riktigt tunna och fina fw-sladdar? Sån borde det vara.

Om man bara använder sin kamera stilla på sin plats på datorn kanske man inte behöver denna pryl, Om man använder kameran som jag gör, hela tiden lossar den för att visa nåt på bildskärmen eller nya möbleringen eller snödjupet ute mm mm så är en SightFlex nästintill oumbärlig.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-17 22:22

Låter bra, jag har samma behov. Då är det kanske en sån och en SightLight som man vill köpa då,

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-02-17 22:29

Om du köper en SightLite får du skriva och berätta hur den fungerar. Jag misstänker att det blir många sladdar men man kanske kan vira ihop dom på nåt bra sätt.

  • Medlem
  • International user
  • 2004-02-17 22:30

Jo. Men det blir inte förens jag åker till Sverige om 3 veckor. Får hoppas att Macoteket Store har sånt i lager.

1
Bevaka tråden