Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mysko kåd vid sidladdning..

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Morsning!

Jag får vid olika tillfällen, nu och då, inget mönster, upp följande istället för den länk jag klickat på (tex dagens aktiva, eller nån tråd)

‹x¥UmoâFþRÿÃÄÑE_È5-Ħ2†ô¢#áN¯é·Å^ðŠõKwr¹Sþmòò¹³kì?£WéTG;ïÏÌÎÌ:G£©Ü~ûàjn†“K¬¦m<õm{Œ ÁÛV»? ©dŠe)á¶=¾¶?Ô?X%ÜüR ŧƒ^/!a+ÌhB¯÷®HÈR•Éر´K¨"+•7é߶u_] *cÂ,U4U®Õ9‡›ÙÄ•”ˆ0nåqþ›tOH¨¸2ÎîP}ÕüAEDRÒð#¼ñŽò-U,$ ‰¥oJ*ؽ‹ùå_ã>t:ù'ä”ÚæCÆÐóßÿ>›Þ\?ªØþ…þÃÐÁøÏÀ›?½´+–æUÁØ9í§ßì»`x}ÎÒu¼þ–a[ÑHõõn©ÆSúz;îzm¬éCÝëÇÙ–Š}!9ë’.ÑÂã?(´/\îˆÊïŽ>t^ÞGMפ9ûÓ™\N¯û
f)Ýó{ùÛ–›4¢qæ\iH/È*ú\Å:ÄW&ÿø*ëˆeq?_Al©X…Ï^¶Lï¡îØfõ:N_ë1ÇÃ"‹îa±2v®uìù^÷¬g?$‹6´çÐ"œ[ÀéR%D`·áX·Q
Ë÷Éâ|Ç"ò‚S¶Šõ"@]Å?ç.’Û¯hòš6ÅÀY£B׬å`þ¼N±&??_žD¢ ¬³$Á‰$J?\³pM$lYD®NÆ9Èçu±¤ nt?O S"Pµðƒ¬G´ÝJ¾Q$jA@Â5,ŸDý©'N’,:rì¢Å‹ÔÿàØ·Iפü
YI䀥Es|s]ºÖÿ{TÞs
+Ä9¬>o2±&¶?)¾lü1] zT4`_ö#vÖI+³îèbÁ¥.“1,J¶_KlI?."¶úɱI•-f?ðí,:ÈV溑Ö_d_!GK^ú¬Õ0ÍCý"âSêð

Tror inte det har med Safari att göra, iof inte testat med olika läsare, men jag är nästan 100 på att ja haft samma problem med både jaguar och panther..

Vid en Omladdning av sidan blir den rätt, så de är inte så mycke att orda om, men de kan ju va nåt korrupt i databasen eller liknande som är värt o kolla upp?

/johan

  • Medlem
  • Hemmesdynge
  • 2003-10-21 18:32

Det där kommer oavsett platform och läsare. Det måste vara något som skiter sig när sidan ska kompileras ihop och eventuellt bilder eller nått skickas i väg som sidan eller? Skumt är det, men det händer ibland.

1
Bevaka tråden