Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

T68i+Bluetooth-headset+ Dator?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2003-10-19 13:32

Har försökt att få min T68i att kommunicera både med mitt SE bluetooth headset och min MDD 867 med D-link adapter samtidigt. Men utan resultat.
Är det möjligt med flera enheter överhuvudtaget?

Någon som har fått det att funka?

  • Oregistrerad
  • 2003-10-19 13:42
Citat:

Skrevs ursprungligen av Chilleboy
Har försökt att få min T68i att kommunicera både med mitt SE bluetooth headset och min MDD 867 med D-link adapter samtidigt. Men utan resultat.
Är det möjligt med flera enheter överhuvudtaget?

Någon som har fått det att funka?

Om jag har förstått det hela rätt finns det en inbyggd begränsning när det gäller detta (i Bluetooth). Själv kör jag T68i, headset och iSync mot min PB. Detta fungerar väl såtillvida att enheterna hittar varandra efter respektive aktivitet och jag har hittills inte "drabbats" av samtal under synkningen. Däremot körde jag lite med Sallingclicker och då var jag tvungen att om jag minns rätt avstå från headset-funktionaliteten under tiden.

  • Medlem
  • International user
  • 2003-10-19 13:58

Det verkar som om datorn lägger beslag på telefonen och inte släpper in headsetet . Inte förrän jag stänger av kommunikationen för bluetooth på datorn , kan jag använda headsetet igen.

1
Bevaka tråden