Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

WAP-sidor?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Skänninge
  • 2003-10-14 21:52

Kommer vara på resande fot några dagar och funderar på vad det finns för skojiga (svenska) WAP-sidor. Aftonbladet känner jag till, men sedan då?

Det är väl för övrigt ingen t.ex. av de svenska Mac-sidorna som kör med WAP va?

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2003-10-14 22:19

wap.macnytt.com

  • Oregistrerad
  • 2003-10-14 22:30

Vet att MacNytt kör wap, titta på macnytt.se/wap.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2003-10-14 22:38

Vardetnågotfelpåminlänk?

  • Medlem
  • 2003-10-17 00:50

Hmmm funderade på samma. Råkade slarva bort min nalle igår så jag köpte mig en T610:a.. testade att wappa in på macnytt och det funkade... Mer bra sidor, typ idg.se eller nyheter.se?

Newbe fråga: När jag var inne på macnytt, så laddade jag ner en lång text, försökte koppla ner 610an för att läsa offline. men då försvann texten... Går det att ladda ner texterna för att läsa dom offline?

Senast redigerat 2003-10-17 02:17
  • Oregistrerad
  • 2003-10-17 07:06

Här finns en del bra länkar.

SL & Eniro är riktigt bra att ha till hands.

Citat:

Skrevs ursprungligen av nixon
Newbe fråga: När jag var inne på macnytt, så laddade jag ner en lång text, försökte koppla ner 610an för att läsa offline. men då försvann texten... Går det att ladda ner texterna för att läsa dom offline?

Använder du GPRS (det gör väl alla seriösa wappare? ) behöver du inte fundera på sådant. Då betalar du för mängden data du laddar ner och inte för tiden du är uppkopplad, dvs. det kostar inget extra att läsa en lång text en extra gång...

/Göran

  • Medlem
  • 2003-10-17 23:42
Citat:

Skrevs ursprungligen av Göran Bolinder
Använder du GPRS (det gör väl alla seriösa wappare? ) behöver du inte fundera på sådant. Då betalar du för mängden data du laddar ner och inte för tiden du är uppkopplad, dvs. det kostar inget extra att läsa en lång text en extra gång...

/Göran

Jo jag vet, men jag har inte fått GPRS att funka med mitt Kalle Anka Halebop kort... Vilket föranleder en ny tråd....

1
Bevaka tråden