Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Indesgn LE ??

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-10-09 19:20

Läste någonstans att det eventuellt släpps en LE version av Inesign. Någon som vet ?

Jacco

Vad är du ute efter? Menar du Limited Edition eller skrev du fel och syftade på nya CS/3.0 som precis har släppts? Om du söker bantade demoversioner, typ Limited Edition, så tror jag det finns för gratis ledladdning på Adobes hemsida.

I båda fallen rekommenderas www.adobe.se eller www.adobe.com för vidare info. Handla 3.0/CS kan du exempelvis göra på www.macoteket.se.

Inget jag hört tidigare men ett InDesign Elements kanske vore något för Adobe att satsa på. Nu när inte PageMaker utvecklas längre.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Johan Arvidsson
Inget jag hört tidigare men ett InDesign Elements kanske vore något för Adobe att satsa på. Nu när inte PageMaker utvecklas längre.

InDesign Elements, instegsprogrammet.

Ett InDesign Elements tror jag helt klart på. Inte omöjligt att vi får se "Elements" versioner av vissa av Adobes andra produkter också.

  • Medlem
  • 2003-10-10 15:09

Menade nog elements. Det jag saknar är något att andvända istället för MS Publisher. Som ni förstår är jag nybliven Mac andvändare.

Jacco

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jacco
Menade nog elements. Det jag saknar är något att andvända istället för MS Publisher. Som ni förstår är jag nybliven Mac andvändare.

Jacco

välkommen 'in'!

Ett bra alternativ till Indesign, som är fritt för personligt användande, är Ragtime Solo, http://www.ragtime-online.com

1
Bevaka tråden