Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur många sitter med modem?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det någon som har lite statistik över hur många det är som sitter med modem fortfarande? Fram för allt i större städer...

J.

Ingen?

  • Oregistrerad
  • 2003-10-06 13:24

Jag sitter på modem hemma! Men jag bor i och för sig utanför Karlskrona men ändå! Hade gärna haft snabbare lina hemma. Men Telia vill inte dra ADSL dit.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Gizz
Jag sitter på modem hemma! Men jag bor i och för sig utanför Karlskrona men ändå! Hade gärna haft snabbare lina hemma. Men Telia vill inte dra ADSL dit.

Samma här! Segt som kola

Jag hade Bostream 2,5mbs i typ 15 månader. Sen flyttade jag och fick tillfälle att fundera över värdet av bredband.

Jag jobbar hemma ibland, men inte med Internet. Jag använder e-post och okynnessurfar mest.

Inte fan var det värt 350:- /mån för surfa, e-posta "jättefort" och ladda ner massa mp3:or jag aldrig lyssnade på i alla fall.

Nu har jag modem igen, och när jag väl vant mig, kan jag inte fatta att så många faktiskt anser att adsl/bredband är värt dom hutlösa pengar företagen tar ut.

... men ingen som har statistik?

Mina päron kör modem. Jag fattar inte hur folk står ut! Jag skulle hellre bo i en etta på 10 m2 med bredband än en trea på 60 m2 med modem för samma kostnad.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-07 14:37

Jag har precis flyttat, och kunde inte få med mig min Bostream extreme. Sitter på modem nu, och konstaterar att det går utmärkt att surfa och maila. Dock lyssnar jag inte på internetradio eller skickar ljudfiler.

Jag kommer nog att skaffa bredband snart igen.

Vänligen, Ylan

  • Medlem
  • 2003-10-07 14:56

Lite "statistik" ...
Uppkopplingar omröstning

1
Bevaka tråden