Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Att byta användarnamn

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-10-02 14:41

Är det möjligt att byta användarnamn?

mvh
jonny R

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-02 15:38

Det vore bra om man kunde göra det faktiskt.

Medlemmar kan inte själva byta användarnamn längre. Maila till info@99mac.com, och ange ditt gamla och vad du vill byta till.

För att undvika förvirring på forumet vill vi dock begränsa bytet av användarnamn så långt det går.

/M

  • Oregistrerad
  • 2003-10-02 16:18

När det tidigare visades medlemsnummer också, bytte jag till mitt nuvarande, då man själv kunde byta. Har medlemsnumret 404, där av namnet. Men nu är det lite jobbigt, måste jag av någon anledning logga in på nytt, blir det lite väl långt.

Mondo! Ska vi byta användarnamn!?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Page Not Found/ Per
När det tidigare visades medlemsnummer också, bytte jag till mitt nuvarande, då man själv kunde byta. Har medlemsnumret 404, där av namnet. Men nu är det lite jobbigt, måste jag av någon anledning logga in på nytt, blir det lite väl långt.

Dessutom har du nummer 403 efter bytet till vBulletin.

Ni som funderar på att byta namn kan ju passa på att slänga ett öga i följande "uppfostrande" tråd först:

http://99mac.com/forum/showthread.php?s=&threadid=28719

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Molarin
Dessutom har du nummer 403 efter bytet till vBulletin.

Då får han väl byta till Forbidden/ Per då...

  • Oregistrerad
  • 2003-10-02 20:05
Citat:

Skrevs ursprungligen av David Molarin
Dessutom har du nummer 403 efter bytet till vBulletin.

Jag hade 404 det är jag helt säker på. Har någon stängt ner sin användare, så kanske allt har blivit förskjutet ett steg? Sak samma, så noga är det ju inte. Får väl byta till Forbidden/ Per, som Adrian säger.

1
Bevaka tråden