Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Äntligen fått min DUAL G5!!!! Via Återförsäljare!

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är den här min Dual G5 beställd från Återförsäljaren, nu är den här:)

Känns lite konstigt, denna har man svurit ett & annat ord över.... Men nu är den här, helt otroligt!

Ändå är den försenad! Skulle fått den för 1-2 veckor sedan, kollade hur den har skickats.

Luxenburg stod den i 2 dagar sen till Danmark nästa dag, sen till Stockholm sen till GBG tillbaka till Stockholm till Lidköping!

HALLÅ!!!!!!! Konstigt att de är försenade när de flyger fram & tillbaka mellan massa städer i Sverige.

Kan meddela att PowerPc har en Dual till hemma :eek: (så har du beställt därifrån kanske det är din)

Nepp Nu skall jag åka & hämta den.

(kollade med MacForum och de säger att mitten av Oktober någon gång kommer de at finnas på lager) Jaja nu behöver man inte bry sig om det!

Grattis!

Även jag fick min idag när jag var hemma över lunchen! :eek: Gissa om jag har svårt att koncentrera mig nu när jag vet att det står en ouppackad G5:a i hallen :rolleyes:

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2003-10-01 15:40

Grattis MOTIF!! Ringde Apple dom har det körigt men min G5 dual är i Lux samt ACD, Isight och det enda som stoppar är Ipod'en som skall tullas i och med att den kommer från ett icke EU land Taipei TW! Men enligt min kontakt på Apple så skall jag ha allt på fredag!

om det är han den irländske killen som sa att du skulle ha grejerna på fredag så lägg till en vecka + några dagar på det så slipper du bli besviken...

/D

  • Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2003-10-01 17:16
Citat:

Skrevs ursprungligen av David Sinclair
om det är han den irländske killen som sa att du skulle ha grejerna på fredag så lägg till en vecka + några dagar på det så slipper du bli besviken...

/D

Pratade med en en kille som hette Tony Svensk! Håller tummarna men man vet ju aldrig... men som sagt det är på "G" i alla fall!

Jag håller som bäst på med att packa upp min just nu... Döm min förvåning när jag ser att jag fått med en AirPort-antenn som jag inte beställt :eek: Har dubbelkollat min order också, och jag har inte av misstag tryckt i att jag ville ha det. Hoppas nu också att det sitter ett kort i så att jag kan använda det

Citat:

Skrevs ursprungligen av Christofer
Jag håller som bäst på med att packa upp min just nu... Döm min förvåning när jag ser att jag fått med en AirPort-antenn som jag inte beställt :eek: Har dubbelkollat min order också, och jag har inte av misstag tryckt i att jag ville ha det. Hoppas nu också att det sitter ett kort i så att jag kan använda det

Som jag förstått det följer airportantennen med alla G5:or eftersom du själv kan stoppa in ett airportkort i efterhand.

Kan ge mig fasen på att någon nu kommer säga att det följer med alla G5or för att döda min glädje :rolleyes:

Citat:

Skrevs ursprungligen av Anders Ödlund
Som jag förstått det följer airportantennen med alla G5:or eftersom du själv kan stoppa in ett airportkort i efterhand.

Där kom det, t o m snabbare än jag själv hann kommentera

Citat:

Skrevs ursprungligen av Christofer
Kan ge mig fasen på att någon nu kommer säga att det följer med alla G5or för att döda min glädje :rolleyes:

Jag kan ta tillbaka det om det gör dig gladare

Snälla, gör det... låt mitt hopp få leva lite till

1
Bevaka tråden