Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

C&C Generals till Mac

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Detta spel är hur kul som helst. Har spelat en del i nätverk på PC.

Här finns mer info.

Ser riktigt schysst ut, men lär inte vara spelbart på min iBook 800. Synd, skulle vilja hitta ett kul nätverksspel inför hösten.

/Stefan

Pjotr !

Jag knäcker dina trupper hur lätt som helst !!!

12Måne!

Du var nog lite full den gången! (Sk Fullmåne)

Det är ett riktigt guldlir, framförallt om man lirar terroristerna, de är riktigt underhållande.

"Ser riktigt schysst ut, men lär inte vara spelbart på min iBook 800. Synd, skulle vilja hitta ett kul nätverksspel inför hösten. "

När jag har spelat det har vi kört på ett antal PC som var på ca 5-600Mhz. Upplösningen fick ju vara 800x600 och allt lull-lull avstängt men det var fortfarande hur kul som helst.

Har även kollat lite på spelet på en ny PC med ett tungt grafikkort och då är det så snyggt att man nästan glömmer bort att spela.

  • Oregistrerad
  • 2003-10-01 13:29

Halvt / helt OT: Jag har ett ex av spelet till PC, fick med det då jag köpte en PC nu i somras. Har bara provspelat och numera avinstallerat. Om någon vill köpa det av mig, hojta gärna till (skicka ett meddelande). Komplett i originalförpackning med serienummer etc.

PC = Helt OT

  • Oregistrerad
  • 2003-10-01 14:16

Tagga ner lite va. Jag har full koll på 99mac och vad sajten står för, ville bara inflika att jag hade spelet till någon som kanske har en spel-PC eller nå't. Det är ju inte helt ovanligt. Jag har inte fått mina pengar från CSN och är student, tuggar på ramarna, måste ta alla chanser att sälja av småprylar som t ex detta spel.

Skojade ju bara!

ska skaffa det så fort min nya dator anländer! vi får fixa en mac klan.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2003-10-01 19:02

Misstänker att det kommer att bli segt på annnat än nya PM G4 och G5.

1
Bevaka tråden