Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför får man inte svara direkt i köp/sälj?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Karlstad
  • 2003-09-26 20:32

Visst kan jag lämna ett sånt där privat meddelande om det jag vill framföra är konfidentiellt.

Men om jag vill ställa en allmängiltig fråga i anslutning till en annons, varför skall jag inte få det?

(Reservation: Det kanske bara är jag som aldrig lyckats med detta och bara burit mig bakvänt åt...)

Ingen kan svara på annonser i köp/själ-forumet. Det beror helt enkelt på att många säljare blivit offentligt påhoppade för att ta ut överpriser för sina prylar.

Vi vet att lösningen som den ser ut idag inte är bra. En ny och på många sätt bättre annonsmarknad är under utveckling. Vi är inne på slutfasen av arbetet, så håll ögonen öppna.

/M

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2003-09-26 20:43
Citat:

Skrevs ursprungligen av Martin Belak
Ingen kan svara på annonser i köp/själ-forumet. Det beror helt enkelt på att många säljare blivit offentligt påhoppade för att ta ut överpriser för sina prylar.

Vi vet att lösningen som den ser ut idag inte är bra. En ny och på många sätt bättre annonsmarknad är under utveckling. Vi är inne på slutfasen av arbetet, så håll ögonen öppna.

/M

Oj! Det var vad jag kallar "snabb och vederhäftig information".

Har folk verkligen blivit påhoppade!!??? Otroligt...Det var ett argument som jag köper rakt av.

I och för sig är jag inte någon älskare av auktioner - om det är den du menar som är på G. Men det kanske är värt att prova...

Du kan både skapa annonser och auktioner i nya systemet - du väljer själv.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2003-09-27 18:59
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Du kan både skapa annonser och auktioner i nya systemet - du väljer själv.

Ah, nu börjar det likna nåt!
Detta skall bli mycket intressant!
Jag håller tummarna....

1
Bevaka tråden