Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Warcraft 3 klan?

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-07-25 20:08

Körde detta för länge sen på pc men nu har jag det även till min mac, tänkte kolla om det finns andra som lirar det här?

Vore trevligt att ha ett gäng att lira co-op med mot folk på battle.net. Blir lite mac Vs pc känsla eftersom de flesta där antagligen kör pc.

En 99mac klan kanske, eller finns det redan en sådan?

  • Oregistrerad
  • 2003-07-26 00:22

Jag skulle tänka mig att vara med.. Har inte spelat på battle.net ännu utan bara på "lokalt" Är ganska ny på spelet än så länge....

Vore kul att testa på multiplayer...

/Johan

Jag är lugnt med även om jag använder min PC att spela på i väntan på en G5a

Jag kallar mig själv för Torkel för de som spelar på battle.net och jag är väl halvbra. Spelar mest som "human".

Jag är svårt sugig på spelet (fortfarande) men det är kul att lira och det kan inte bli för många Mac-klaner där ute.

Har spelat lite WC III singel player.
Provade även att spela nätverk med en PC kompis. Tyckte att det var rätt simpelt & meningslöst.

Är det roligare upplägg på battle.net eller?

Nära nog nyvaken efter en kvälls och nattmangling med WCIII. Klart vi ska ha en 99mac klan!

Ratnose heter jag på battle.net. Oftast spelar jag Orch. Men har funderat i och med The Frozen Throne att återgå till Människorna en stund.

Vi kan spela mot varandra här och med varandra. Vi kan ju försöka piska en datormotståndare på Insane nivån tillsammans alla så kanske vi har en chans.

Vänta på World of Warcraft istället om ni ska försöka skapa en seriöst/rolig klan... Det blir nog mycket kewlare

walkyourway, Warcraft 3 är INTE simpelt. Det är ett väldigt varierande och svårt spel faktiskt. Försök spela på Battle.net så får du se!

Nej att säga att Warcraft III är enkelt är att underdriva det hela. Själva singelnivåerna tja det blir svårare mot slutet men allt tristare tycker jag.

På battle.net däremot får man slita ont för att man ska vinna. Sällan räcker ett spel mer än 20 minuter. Totalslakt på den stunden kan jag säga.

Snabbaste jag har vunnit är 4 minuer en-mot-en. Rush attack som lyckades kan jag säga.

  • Oregistrerad
  • 2003-09-02 15:44

Går det att applescripta wc3?

Hehe... kortkommando för ALLT, pc får stryk direkt

jag är med eller går med... om sissådär 2-3 veckor när den nya datorn kommer.

Visst ska man vara med!
Är ganska bra med Undead!

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-09-27 17:55

Jag får storstryk så fort jag visar mig på battle.net, så jag har lagt ner WC3 helt.

  • Oregistrerad
  • 2003-10-26 12:05

Själv har man gjort av med sin cd-key

Dags att återuppliva denna tråd!
Hur blir det nu då? Ska vi ut och visa att vi Mac användare faktiskt kan spela WCIII.
Orc är jag bäst på. Har lite problem att spela utbyggnaden men jag lär mig...

Så kom igen!

  • Oregistrerad
  • 2003-10-26 13:39
Citat:

Skrevs ursprungligen av Mattias Hedman
Dags att återuppliva denna tråd!
Hur blir det nu då? Ska vi ut och visa att vi Mac användare faktiskt kan spela WCIII.
Orc är jag bäst på. Har lite problem att spela utbyggnaden men jag lär mig...

Så kom igen!

Skänk mig en ny CD-key så är jag med!

Hade själv kunnat fixa en om det inte vore för att det var över 90 dagar sen jag köpte spelet

jag är med! Har fått datorn nu

suger iofs i W-III men ska nog lära mig.

här har ni som vill bilda en mac klan mitt icq nummer:
140697150

1
Bevaka tråden