Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny MacPub snart!

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-26 02:06

Låt oss nu, när sommaren 2003 lagt sig att dö och höstmörkret faller och stormarna susar runt husgavlarna, träffas på något gemytligt ställe i Stockholm och inmundiga mat och dryck i trevligt sällskap! Medtag gott humör, spännande sommarminnen, datorer och kameror! Ska vi bestämma ett ställe på en gång?

Jag har en grej på gång som är snäppet coolare än det vi brukar göra faktiskt.

Kan vi lugna oss någon dag så att jag får dubbelkolla med dom inblandade?

Vi ska ut på "Mac-vandring" i Stockholm med flera spännande stopp för kylda drycker!

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-09-26 11:34
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Jag har en grej på gång som är snäppet coolare än det vi brukar göra faktiskt.

Kan vi lugna oss någon dag så att jag får dubbelkolla med dom inblandade?

Vi ska ut på "Mac-vandring" i Stockholm med flera spännande stopp för kylda drycker!

Låter som om man får ta sig till stockholm

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-26 11:56
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Jag har en grej på gång som är snäppet coolare än det vi brukar göra faktiskt.

Kan vi lugna oss någon dag så att jag får dubbelkolla med dom inblandade?

Vi ska ut på "Mac-vandring" i Stockholm med flera spännande stopp för kylda drycker!

Det där låter ju spännande! En tipsrunda i asfaltsdjungeln kanske?

Vi macanvändare har ju börjat få några naturliga "stopp" när man går runt på stan och jag tänkte att vi skulle anordna en liten sightseeing.

David Molarin får sköta inbjudningar osv som vanligt men jag tänkte komma med ett förslag:

"Macvandring i Stockholm"

1. Macavdelningen på NK
2. Kameradoktorn
3. Macoteket Store
4. *hemligt*
5. Inlife

Eventuellt ett sjätte stopp också.

Vad tror ni?

  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-09-26 14:50

Wow. Se till att lägga det på en torsdag eller fredag så kan jag vara med.

ojvoj!

Om du Martin är guide, tar täten och har propellerkeps så snackar vi topp-seedning till 'event of the year'! :eek:

Keep us posted!

Anders

David verkar ha försvunnit ifrån jordens yta. Ska någon annan ta över planeringen? (jag har lite ledtrådar)

Försvunnit från jordens yta var väl att ta i. Starta iChat så är jag på ett musklicks avstånd.

Om någon annan vill ta över, temporärt eller permanent, så lämnar jag gärna över. Har häcken full med trycksaker för tillfället. Övertid, övertid. Äta, skita, sova...

"häcken full av trycksaker" lät fan inte så roligt

  • Avstängd
  • 2003-10-01 09:26

Blir det någon MacPUB inom snar framtid?
Morsan fyller år. Hade tänkt att åka upp.

Macoteket verkade inte så intresserade av att vi kom förbi - talade med Anders alldeles nyss.

Jag ringer Anders & Dan på Inlife och ser om vi inte kan hitta på någonting kul ihop istället.

1
Bevaka tråden