Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

10 st dual G5...

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-09-18 19:04

...e vad sverige får, första rundan.
sen om det kommer en flock till dagen därpå har jag ingen aning om.
tydligen går sex st direkt till aftonbladet.
jag anser att min källa e mycket tillförlitlig.
nåt datum hörde jag aldrig...
men inom några veckor kanske...

InWarehouse fick in tre 2x2:or... ingen till mig.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Andersson
InWarehouse fick in tre 2x2:or... ingen till mig.

BULLSHIT!!!

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
BULLSHIT!!!

Jag är imponerad av informationsinnehållet i inlägget, verkligen Nej men allvarlig talat så tror jag alla här är intresserade av hur det ligger till med skeppandet (eller avsaknaden därav) av 2*2GHz G5:orna så om du vet något som vi andra inte vet kan du inte upplysa oss istället?

Citat:

Skrevs ursprungligen av Gabriel Falkenberg
Jag är imponerad av informationsinnehållet i inlägget, verkligen Nej men allvarlig talat så tror jag alla här är intresserade av hur det ligger till med skeppandet (eller avsaknaden därav) av 2*2GHz G5:orna så om du vet något som vi andra inte vet kan du inte upplysa oss istället?

InWarhouse har inte fått några Dual G5:or... vart han har hört det vet jag inte, men en sak är ju säker vissa lever i sin egna lilla fantasivärld.

Dem skall inte ha skeppats till Sverige än, och när det blir är ingen som vet, det enda som alla vet är att preliminärt datum är 25/9 sen om detta ändras igen och igen får man väl förvänta sig eftersom det är Apple.

Jag ser två alternativ:

1. InWarehouse drog en vit lögn när vi ringde och kollade läget.
2. Du vet nåt jag inte vet.

Så skippa snacket om folk som lever i fantasivärldar, tack.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Andersson
Jag ser två alternativ:

1. InWarehouse drog en vit lögn när vi ringde och kollade läget.
2. Du vet nåt jag inte vet.

Så skippa snacket om folk som lever i fantasivärldar, tack.

tog du åt dig?

InWarehouse kanske lever i sin fantasivärld... jag har haft kontakt VARJE dag med dem och till mig har de ALDRIG sagt att dem skulle fått in 3st.
Som sagt jag har redan fått min 1,8 från InWarehouse och jag har bra kontakt med dem, så jag borde fått reda på det isåfall.

Säger namnen "svante" och "bigmac" dig någonting? Dina tongångar och ständiga klagande på Apple är i stil med dessa herrars.

Varför uinte ta det lugnt istället för att gå igenom varje G5-tråd och gorma?

De kommer när de kommer.

Och förlåt om jag sa nåt. :rolleyes:

  • Oregistrerad
  • 2003-09-19 15:21

Haha! Går ni på dessa ÅF-trick så lätt? Här är ett till:
"- Jovisst, den har vi alltid på lager...nä jäklar du...den sista gick för en kvart sedan, men jag kan ta hem en ny åt dig. Annars kan du ju alltid vänta på nästa sändning."
Funkar varje gång.

G5 2x2GHz får ni vänta på. Inte alltför länge till dock.

Jag har inget med Big Mac och göra men vissa saker kanske han hade rätt i!

Men på några låter det som om de är hjärntvättade och Apple är himmelriket, skriver man något negativt så är man inte med i Apple gänget, det är ju skrattretande!

Jag tror inte på vad jag läser här om leveranser, jag har mina egna källor!

Det är vad saken handlar om här, InWarehouse har inte fått några än, och INGA I SVERIGE har fått sina, 10st kommer varav 6st till Aftonbladet, 1st till Ngn återförsäljare ute i Sverige vem.. är dock ingen som vet!!!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Andersson
Säger namnen "svante" och "bigmac" dig någonting? Dina tongångar och ständiga klagande på Apple är i stil med dessa herrars.

Varför uinte ta det lugnt istället för att gå igenom varje G5-tråd och gorma?

De kommer när de kommer.

Och förlåt om jag sa nåt. :rolleyes:

..Nej förlåt själv..

  • Oregistrerad
  • 2003-09-19 16:11
Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Jag har inget med Big Mac och göra men vissa saker kanske han hade rätt i!

Men på några låter det som om de är hjärntvättade och Apple är himmelriket, skriver man något negativt så är man inte med i Apple gänget, det är ju skrattretande!

Jag tror inte på vad jag läser här om leveranser, jag har mina egna källor!

Det är vad saken handlar om här, InWarehouse har inte fått några än, och INGA I SVERIGE har fått sina, 10st kommer varav 6st till Aftonbladet, 1st till Ngn återförsäljare ute i Sverige vem.. är dock ingen som vet!!!

Och en till mig!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pallish
Och en till mig!

Sluta vara så självisk!!

Du får dela med dig, varsin processor kanske?

  • Oregistrerad
  • 2003-09-19 16:23

Om du ger mig din 1,8 processor!

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pallish
Om du ger mig din 1,8 processor!

Som sagt den skall vidare så fort jag får min Dual.

  • Administratör
  • Malmö, Sweden, Sweden
  • 2003-09-19 16:34
Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
tog du åt dig?

InWarehouse kanske lever i sin fantasivärld... jag har haft kontakt VARJE dag med dem och till mig har de ALDRIG sagt att dem skulle fått in 3st.
Som sagt jag har redan fått min 1,8 från InWarehouse och jag har bra kontakt med dem, så jag borde fått reda på det isåfall.

ahh, du är en sådan där viktig person som alltid få korrekt information, i och med att du är så viktig... säg det nästa gång så slipper vi som inte är så viktiga tro att folk talar sanning till oss oviktiga människor....

Efterlysning: Lite mer j-la självdistans från din sida tack.

  • Oregistrerad
  • 2003-09-19 16:38
Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Som sagt den skall vidare så fort jag får min Dual.

Och som sagt så äger JAG inte datorn

Citat:

Skrevs ursprungligen av Peter Esse
ahh, du är en sådan där viktig person som alltid få korrekt information, i och med att du är så viktig... säg det nästa gång så slipper vi som inte är så viktiga tro att folk talar sanning till oss oviktiga människor....

Efterlysning: Lite mer j-la självdistans från din sida tack.

Det är ju upp till dig att tro på vad som skrivs, du får väl tro vad du vill, jag går inte efter vad som skrivs här utan information jag själv får, det kan väl du också få om du vill...

Det är ju upp till var och en att ta till sig vad som sägs och inte, men rykten och vad som igentligen händer och sker kan iblan vara 2 olika världar

min dubbeltvåa är shipped idag och kommer att levereras av tnt inom de närmaste dagarna

Citat:

Skrevs ursprungligen av buster
min dubbeltvåa är shipped idag och kommer att levereras av tnt inom de närmaste dagarna

Grattis!

1
Bevaka tråden