Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Synkning T610-ical

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-08-30 16:52

Hur kan jag ändra så att man kan synca mer än 8 veckor framåt i isync?

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-09-13 00:03

Ingen som vet?

Nej, jag tycker faktiskt det är bra att den bara tar in 8 veckor åt gången eftersom jag då kan ha en stor kalender på min Mac där jag har mycket minne, men en liten på telefonen med sitt begränsade minne (om så inte varit hade jag fått hålla nere omfånget på kalendern i datorn och tänka på utrymmet hela tiden)

Men jag tror att jag sett något program på Version Tracker som gjorde något liknande.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2003-09-13 02:13
Citat:

Skrevs ursprungligen av Crister
Nej, jag tycker faktiskt det är bra att den bara tar in 8 veckor åt gången eftersom jag då kan ha en stor kalender på min Mac där jag har mycket minne, men en liten på telefonen med sitt begränsade minne (om så inte varit hade jag fått hålla nere omfånget på kalendern i datorn och tänka på utrymmet hela tiden)

Men jag tror att jag sett något program på Version Tracker som gjorde något liknande.

Förstår vad du menar, men då jag inte har så omfattande noteringar i kalendern utan är mer beroende av att se långt fram i tiden så vore det bra för mig.. Ska kika på versiontracker. Tack för tipset.

1
Bevaka tråden