Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ericsson Z600 + iBook...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ajj vilken schysst telefon! men men den kan man knappast köpa den heller är det bara jag som har ett jobb som kräver fototillstånd för en telefon med kamera? måste väl finnas fler företag som har hemligheter som dom inte vill att allmänheten skall få reda på? Borde finnas två varianter av varje telefon, en option om man vill ha med kamera eller utan tycker jag... någon som håller med?

/D

Citat:

Skrevs ursprungligen av Pelleman
http://www.mobileburn.com/review.jsp?Page=6&Id=437

Snyggt!

Den bilden är redan postad här, i en här tråden om Z600.

Samma här - no cameras allowed där jag jobbar...inklusie telefoner med kameror. De var snack om att de skulle plombera kameran på telefonner som företaget delar ut...för snart finns det ju bara kameramobiler att köpa. Vi får väl se !

  • Oregistrerad
  • 2003-09-07 10:59

Finns företag som litar på sina anställda också...

jo det funkar säkerligen på ett litet företag med 10 pers... men arbetar det över 8000 människor på ett företag förstår jag att man inte kan ha den attityden med tanke på hur mycket pengar läckta bilder kan kosta ett företag.

/D

  • Medlem
  • 2003-09-14 18:39

I dessa dagara finns det knappt någon skada man kan göra med en kamera som man inte klarar av 100ggr bättre med ett attachement i ett brev, eller en fil på en disk/skiva/CD/DVD/....

Finns väl några få företag där det som syns är det viktigaste (design), men annars är det alltid bättre med en fil, o den syns ju inte.. Om den ligger i min iPod!;)

Regeln finns ofta kvar för att ingen vågar ta bort den... orkar inte fundera vad som händer om... Suck!

1
Bevaka tråden