Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Salling clicker serial

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-09-05 08:55

Tja på er alla,

Jag köpte programmet Salling Clicker för jag tyckte det var så himla smidigt. Jag köpte det för andvända hemma och styra lite. Men när jag köpte och installera det så var jag på jobbet och inloggad som en annan användare. Och sen när jag senare ska skriva in mitt serienummer på min "hemmainlogg" så funkar det inte. Förstår att den kollar upp så man inte kan installera samma serial på olika maskiner men det måste ju att ha. Jag har ju betalt en licens för min dator eller?

Ni som kan allt! Vad gör jag? Kan man kopiera nån fin fil eller nått? Förklara som en typ....5 åringen...eller säg 8 åring..;)

DEGA

Skulle inte tro att någon här kommer att hjälpa dig cracka detta program (vilket är vad du ber om, legitimt skäl elle ej).

Föreslår att du kontaktar leverantören och förklarar problemet.
Så kanske du får hjälp.

Jonas hjälper gärna till om något inte funkar, maila honom efter att du har läst problem-faq på programmets hemsida.

Senast redigerat 2003-09-06 01:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av Merovech
Jonas hjälper gärna till om något inte funkar, maila honom efter att du har läst problem-faq på programmets hemsida.

hm... du kanske skulle fila lite på den där webadressen.... ....bara en tanke..:p

  • Oregistrerad
  • 2003-09-05 15:42

förstår inte varför nån ska ha sån attityd? Vaddå cracka? jag har köpt programmet! Det var bara en fråga men jag ska fråga Sallingkillen på hemsidan men tänkte bara att nån visste på rak arm.

  • Medlem
  • Gällivare
  • 2003-09-05 23:44
Citat:

Skrevs ursprungligen av Dega
förstår inte varför nån ska ha sån attityd? Vaddå cracka? jag har köpt programmet! Det var bara en fråga men jag ska fråga Sallingkillen på hemsidan men tänkte bara att nån visste på rak arm.

No offense, men rubriken ger lite lätt Warez-vibbar...själv tycker jag programmmet är så billigt och bra att jag gladeligen pyntar 2 licenser för det:)

Citat:

Skrevs ursprungligen av David Slättne
hm... du kanske skulle fila lite på den där webadressen.... ....bara en tanke..:p

Ja, den hjälpte ju verkligen.
Sorry.

Här, menade jag ju. Titta nere i kolumnen till höger så hittar du support för köpta serienummer och ett forum där du kan fråga om du inte får det att funka. Och hjälper inte det så går det bra att maila och fråga.

Med sånt kopieringsskydd så är frågan om man måste köpa ny licens om man byter hårddisk. Tydligen när man byter dator i alla fall.

Jag gillar principen att kolla på nätet om någon annan använder samma kod just då. Då kan man flytta sin licens mellan olika datorer så mycket man vill.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Ingemar Ragnemalm
Med sånt kopieringsskydd så är frågan om man måste köpa ny licens om man byter hårddisk. Tydligen när man byter dator i alla fall.

Jag gillar principen att kolla på nätet om någon annan använder samma kod just då. Då kan man flytta sin licens mellan olika datorer så mycket man vill.

Själv avskyr jag intensivt program som kopplar upp sig och berättar för tillverkaren att jag använder dem, hur ofta jag använder dem och NÄR jag använder dem. Samkörning av några sådana register ger en intressant profil...

1
Bevaka tråden