Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

G5 på Kullanders

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-09-04 11:11

Nu har vi äntligen fått in en G5:a!

Kom förbi och ta en titt.

Passar det verkligen att en återförsäljare själv kan publicera en nyhet som tipsar om att en produkt kommit i deras butik?

Finns säkerligen ett stort intresse av att se och testa G5an, men att kalla det för en nyhet… Känns inte som seriös nyhetsbevakning. Och den uttömmande "nyhetstexten" hade fått plats i en banner.

Fast grattis till Kullanders som får fet reklam!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-09-04 13:54

Med tanke på suget efter G5:orna + att de blivit försenade tycker jag personligen att det är okej för en ÅF att säga "vi har dem, kom och titta!". Men det är min mening... Finns säker någon dikta… moderator här som tycker annat

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-09-04 14:23

Haha, detta inlägget hade jag tänkt lägga i "Allmänt om Mac"... jaja..

Men kan inte flytta eller radera tråden.
Någon moderator som kan flytta tråden??

Edit: såg att det hamnat på förstasidan också, jag har tydligen mer rättigheter i detta forum än vad jag visste...

Oki. Då förstår jag. Tänkte själv dra och klämma på en i sthlm på måndag

>> Erik.dv
Som jag skrev - det finns sug efter att se och klämma. Men man bör ändå skilja på redaktionellt material och ren reklam.

…fast nu var det uppernabarligen ett misstag. så tackar för mig

  • Medlem
  • 2003-09-04 16:41

Det är också skillnad på "kom in och ta en titt" och "kom in och köp en"!;) Jag kommer definitivt sticka dit och ta en titt, och lika definitivt så kommer jag inte att köpa en. Men jag hoppas att de är trevliga ändå....:rolleyes:

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-09-04 18:04
Citat:

Skrevs ursprungligen av Dei
Det är också skillnad på "kom in och ta en titt" och "kom in och köp en"!;) Jag kommer definitivt sticka dit och ta en titt, och lika definitivt så kommer jag inte att köpa en. Men jag hoppas att de är trevliga ändå....:rolleyes:

När du sett den och testat den kommer du köpa en..

Citat:

Skrevs ursprungligen av JohanK
Nu har vi äntligen fått in en G5:a!
Kom förbi och ta en titt.

Är det 1,6:an som ni också fått? Eller snabbare?

EDIT:
Tror att jag snappade upp svaret i en annan tråd. 1,8GHz var det va?

Senast redigerat 2003-09-05 01:12
Citat:

Skrevs ursprungligen av magnus.n
Passar det verkligen att en återförsäljare själv kan publicera en nyhet som tipsar om att en produkt kommit i deras butik?

Finns säkerligen ett stort intresse av att se och testa G5an, men att kalla det för en nyhet… Känns inte som seriös nyhetsbevakning. Och den uttömmande "nyhetstexten" hade fått plats i en banner.

Fast grattis till Kullanders som får fet reklam!

Det har blivit något fel i forumrättigheterna - ska försöka fixa det direkt.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-09-05 18:00
Citat:

Skrevs ursprungligen av Björnström
Det har blivit något fel i forumrättigheterna - ska försöka fixa det direkt.

Nått skumt var det med dom

  • Medlem
  • 2003-09-05 19:12
Citat:

Skrevs ursprungligen av JohanK
Nått skumt var det med dom

..och sååå snygg var den inte. Ser mer High tech ut än G4:orna och häftigare, men annars tycker jag att de är snyggare!

  • Avstängd
  • 2003-09-05 19:38

Den här adressen är det ? eller hur.

1
Bevaka tråden