Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

väntar...väntar o väntar!!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Längtar efter min PB 12" nu....
väntart på att fakturan skall komma så jag kan betala in pengarna och så att dom börjar bygga på datorn....längtar ihjäl mig efter att få öppna paketet när de kommer...

vet någon hur lång tid de tar från att man gjort beställningen till att fakturan kommer? beställde för 1½vecka sedan...

  • Medlem
  • 2003-08-30 12:49

Om du beställt från applestore och valt att betala med post/bank-giro eller överföring så få du vänta ett tag till... ungefär 2 veckor att skicka inbetalningskort och 5-10 dagar för att föra över pengarna till irland.. först då börjar de bygga..

Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

Citat:

Skrevs ursprungligen av mwin
Om du beställt från applestore och valt att betala med post/bank-giro eller överföring så få du vänta ett tag till... ungefär 2 veckor att skicka inbetalningskort och 5-10 dagar för att föra över pengarna till irland.. först då börjar de bygga..

Men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge.

PB datorerna byggs i Taiwan....och inte på Irland...snackade med folk från applestore och dom sa att Powerböckerna tillverkas i Taiwan.

Sen så beror de på när man beställer...betällde du när du en dator precis blivit lanserad så tar de längre tid för då är efterfrågan större....men nu skall de enligt applestor bara ta 2veckor från beställning till levererat...

  • Medlem
  • 2003-08-30 16:58

jo, mycket möjligt att de byggs i taiwan, men applestore har sitt säte i irland så pengarna borde väl gå dit.. vilket fall som helst så får man nästan vänta 2-3 veckor extra bara för att man inte betalar med kreditkort.. vilket är rätt kasst.

mvh

  • Medlem
  • Alingsås
  • 2003-08-31 02:16

Hmmmm....är det inte så att de som väntar på något gott ALLTID väntar för länge eller ?:D

Citat:

Skrevs ursprungligen av basic
Hmmmm....är det inte så att de som väntar på något gott ALLTID väntar för länge eller ?:D

Nej, du tänker på:
Den som väntar på någon som har gått, väntar för länge.

1
Bevaka tråden