Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pris Beg Macbook PRO

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej, jag skulle behöva hjälp att prissätta en begagnad Macbook PRO late 2016, den med 256gb ssd och intel 540 grafik.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2017-08-23 11:55
Ursprungligen av zlaatar:

Hej, jag skulle behöva hjälp att prissätta en begagnad Macbook PRO late 2016, den med 256gb ssd och intel 540 grafik.

http://www.mac2sell.net

Vilken processor – i5 2,0 GHz eller i7 2,4 GHz?
Hur mycket minne - 8 eller 16 GB?

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Vilken processor – i5 2,0 GHz eller i7 2,4 GHz?
Hur mycket minne - 8 eller 16 GB?

Det är en I5 2.0 och 8gb ram

Ursprungligen av Måns97:

Kollade mac2sell men tyckte det kändes väldigt konstigt i pris.. eller så gjorde jag helt fel kanske! men fick 6500kr och 7300.. de kändes lite väl lågt.

Mac2sell har blivit dåliga. Bäst är att jämföra med blocket, eBay etc.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Mac2sell har blivit dåliga. Bäst är att jämföra med blocket, eBay etc.

Jag tror jag börjar med 11500, det känns som ett vettigt pris, är till en kompis också så tänkte sälja den liiite billigare också.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2017-08-24 10:04
Ursprungligen av barbapappa_86:

Mac2sell har blivit dåliga. Bäst är att jämföra med blocket, eBay etc.

När man använder Blocket för att sätt pris måste man komma ihåg att alla varor som har legat lite längre är för högt prissatta. De varor som är rimligt prissatta ryker ganska fort. Därför kan en ögonblicksbild vara ganska missvisande. Det bästa är att bevaka priserna ett tag för att se vad som är ett bra läge.

Ursprungligen av andas:

När man använder Blocket för att sätt pris måste man komma ihåg att alla varor som har legat lite längre är för högt prissatta. De varor som är rimligt prissatta ryker ganska fort. Därför kan en ögonblicksbild vara ganska missvisande. Det bästa är att bevaka priserna ett tag för att se vad som är ett bra läge.

Ja det är svårt att få en vettig överblick på begpriser men nåstans mellan 10-13000 verkar den ligga på.. så 11.500 känns som ett bra utgångspris

Ursprungligen av barbapappa_86:

Mac2sell har blivit dåliga.

Jag har aldrig tyckt att de har varit bra alls. Fick alltid helt skumma prisförslag som antingen var för höga eller för låga.

1
Bevaka tråden