Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Menyraden i Acrobat

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag kör Adobe Acrobat Pro DC 2017 i min iMac, häromdagen så hände något som jag upplever konstigt.
När jag startar Acrobat så blir det som bit. fil. Likadant när jag stänger ner dokumentet.
Jag ser inte dokumentets ''menyrad'', den med de tre ''prickarna'' röd, gul och grön.
Har jag tryckt något kommando så att det blivit så?
Jag upplever det riktigt störande...

Var någonstans i din bifogade bild finns ett Acrobat-fönster utan "de tre prickarna"? I bilden ser vi två fönster - det ena är InDesign och det andra är kanske Mail(?) eller Finder(?) - och båda har ju sina tre prickar.

Min gissning är att problemet har något med helskärmsläge att göra. https://support.apple.com/kb/PH25072?locale=s...

Den där smala rutan i mitten är Acrobat när jag skall öppna ett dokument och likadant blir det när jag stänger ned...

Ok, så problemet är alltså att fönstret blir så där smalt?

Exakt i vilket läge uppstår detta? (Jag söker en lite mer detaljerad beskrivning än "när jag skall öppna" och "när jag stänger ned")

- Vilken version av macOS kör du?
- Har du något tillägg för fönsterhantering? (T.ex. appen "Moom" eller något liknande)
- Vilka åtgärder har du testat? (Startat om datorn t.ex.?)

Tack för att du engagerat dig Jesper!
Av någon anledning så löste det sig och blev ''normalt'' när jag stängde ner ett dokument... Fattar inte vad som hänt men nu är det OK

1
Bevaka tråden