Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTunes - fördröjning av hämtningar

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon annan som upplever att det är knasigt med iTunes just nu? Har startat om den men det hjälper inte. Först var det inloggningen som inte fungerade. En låt jag skulle hämta/köpa har inte hämtats och en annan låt håller på hämtas i över 15 minuter. Har kollat bredbandstäckningen och den är ok. Något annat man kan göra?

  • Medlem
  • 2017-04-25 10:17
Ursprungligen av calinou:

Någon annan som upplever att det är knasigt med iTunes just nu? Har startat om den men det hjälper inte. Först var det inloggningen som inte fungerade. En låt jag skulle hämta/köpa har inte hämtats och en annan låt håller på hämtas i över 15 minuter. Har kollat bredbandstäckningen och den är ok. Något annat man kan göra?

Testa att göra en säkert start. Starta om med skifttangenten nedtryckt och logga in som vanligt. Gör sedan en ny, vanlig omstart, pröva igen.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-04-25 10:18

Det har krånglat lite med mina uppdateringar av appar, men nu verkar det vara OK igen.

Ursprungligen av Alix:

Testa att göra en säkert start. Starta om med skifttangenten nedtryckt och logga in som vanligt. Gör sedan en ny, vanlig omstart, pröva igen.

Tack för tipset! Får göra detta i värsta fall. Tittade i biblioteket och låtarna har faktiskt kommit där. Dock ena hämtas fortfarande. Jag brukar samla låtarna i önskelistan och köpa alla på en gång. Man måste numera dubbelkontrollera pga förut var låtarna som hämtades kvar en viss tid i önskelistan med status hämtad. Nu försvinner dom vilket man bli osäker om det är utfört eller ej.

Det var lite segt igår och i morse men nu verkar det vara normalt igen.

1
Bevaka tråden