Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #176: LP3

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Denna vecka pratar Andreas, Jakob och Hipster-Amanda om Googles lönepolicy, Samsungs röstassistent Bixby Voice och inte minst gamla format som återvänder i form av Tamagotchi och vinylskivor.

Läs hela artikeln här

Får la säga grattis till Jakob på 27-årsdagen!

Men för bövelen!!! Håll koll på tiden! 2 timmar tidigt ju!

Glad påsk 99!

Ursprungligen av SweSG:

Får la säga grattis till Jakob på 27-årsdagen!

Men för bövelen!!! Håll koll på tiden! 2 timmar tidigt ju!

Glad påsk 99!

Tack!?
Vi tänkte att vi skulle börja lägga ut lite tidigare för att inte konkurrera med Melodikrysset!

Med tanke på att ni skrivit rätt mycket artiklar kopplade till ljud den senaste tiden vore det kul om ni kunde ta och skriva en artikel om Loudness war.
Sedan vore det även kul att få veta vad för vinylspelare Amanda köpte.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-04-16 18:35

Grattis i efterskott Jakob och Glad Påsk i efterskott allihop

  • Medlem
  • 2017-04-17 20:11

Ännu ett bra avsnitt, tack ?

Tror att jag läste någonstans att Samsung utvecklat S8 under 3 år och hoppades naturligtvis att fingeravtryckläsare i skärmen skulle ingå. Spännande på tisdag vad ni tycker ?

En av mina första LP var soundtrack från Star Wars A New Hope. Köpte den för egna pengar när jag var ute med mina föräldrar en sommardag. Lade den på hatthyllan i bilen och när jag kom hem och tog i den så böjdes den och var helt mjuk av solen. Försökte platta till den och fick den att svalna inomhus. Gick faktiskt bra att spela men nålen och pickup åkte riktig berg och dalbana ?

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2017-04-17 23:52

Du kan göra om det med hett vatten eller bastu. T ex lägga den på en bakplåt. Men du kanske inte har den kvar

  • Medlem
  • 2017-04-18 04:15
Ursprungligen av kenjon:

Du kan göra om det med hett vatten eller bastu. T ex lägga den på en bakplåt. Men du kanske inte har den kvar

Tyvärr detta var typ 1979 eller så ?
Men tack för tipset

Ursprungligen av nyllet83:

Med tanke på att ni skrivit rätt mycket artiklar kopplade till ljud den senaste tiden vore det kul om ni kunde ta och skriva en artikel om Loudness war.
Sedan vore det även kul att få veta vad för vinylspelare Amanda köpte.

En sådan artikel vore kul! Ska göra lite efterforskningar i ämnet, och se om jag kan få ihop något!

1
Bevaka tråden