Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sonos Playbase – snygg, dyr och bra

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sonos kompletterar sitt högtalarsortiment med Playbase, som placeras under TV:n och erbjuder en finfin ljudupplevelse både till filmen, nyhetssändningen och spellistorna. 99mac har testat.

Läs hela artikeln här

Gillade sidan två bäst i testet! Fick veta allt jag ville veta där

Ursprungligen av SweSG:

Gillade sidan två bäst i testet! Fick veta allt jag ville veta där

Åtgärdat nu

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-04-04 17:27
Citat:

Wifi 802.11b/g

Har den verkligen inte ens N-nät?

Intressant design, men blir det inte vibrationer upp i TV'n?

Ursprungligen av Json_81:

Har den verkligen inte ens N-nät?

Intressant design, men blir det inte vibrationer upp i TV'n?

Ingen av Sonos har N. Vibrationer var inget jag upplevde faktiskt.

Ursprungligen av Redaktionen:

Sonos kompletterar sitt högtalarsortiment med Playbase, som placeras under TV:n och erbjuder en finfin ljudupplevelse både till filmen, nyhetssändningen och spellistorna. 99mac har testat.

Läs hela artikeln här

Grymt ljud i Sonos högtalare. Var lite sugen ett tag på att skaffa. Men det var tills jag insåg att det inte är bluetooth högtalare utan ett system som kräver att de program man vill köra också har stöd för Sonos. Annars sitter man där med en stor död klump?
Jag kanske har missförstått något.

Låter som en vettig konkurrent till Bose så mitt hus är utrustat med idag.

Jag märkte även att en Switch smugit sig in för att smygskryta lite i bilden.

Ursprungligen av Tjosansa:

Grymt ljud i Sonos högtalare. Var lite sugen ett tag på att skaffa. Men det var tills jag insåg att det inte är bluetooth högtalare utan ett system som kräver att de program man vill köra också har stöd för Sonos. Annars sitter man där med en stor död klump?
Jag kanske har missförstått något.

Det här är också en anledning till att jag inte har hakat på Sonos-hysterin. Jag vill ju välja min högtalare direkt ifrån mitt musikprogram, på samma sätt som jag gör idag (dvs jag väljer min Airport Express eller Apple TV).
Eller hur funkar det?

Tyckte ärligt talat det såg lite B ut att ha tvn på playbasen, lite som att ställa datorskärmen på en bok. Förstör det fina utseendet helt enkelt

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2017-04-04 19:33
Ursprungligen av jakobnilsson:

Ingen av Sonos har N. Vibrationer var inget jag upplevde faktiskt.

Ursprungligen av Tjosansa:

Grymt ljud i Sonos högtalare. Var lite sugen ett tag på att skaffa. Men det var tills jag insåg att det inte är bluetooth högtalare utan ett system som kräver att de program man vill köra också har stöd för Sonos. Annars sitter man där med en stor död klump?
Jag kanske har missförstått något.

Ursprungligen av carlsson:

Det här är också en anledning till att jag inte har hakat på Sonos-hysterin. Jag vill ju välja min högtalare direkt ifrån mitt musikprogram, på samma sätt som jag gör idag (dvs jag väljer min Airport Express eller Apple TV).
Eller hur funkar det?

Ja, antik wifi-teknik, optiskt är väl frågan om hur länge till det får vara kvar så känns inte som något att satsa så mycket pengar på även om det låter bra.

Någon som har testat Bang & Olufsens trådlösa system? Går det via Airplay eller har de också egen skit?

  • Medlem
  • Neverland
  • 2017-04-13 10:08
Ursprungligen av carlsson:

Någon som har testat Bang & Olufsens trådlösa system? Går det via Airplay eller har de också egen skit?

B&O kör Airplay.

1
Bevaka tråden