Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt: #174 Samsung-frossa

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Samsung har precis haft event där de presenterade Galaxy S8 och S8 Plus. Redaktionen igenom allt som presenterades på eventet och mer därtill.

Läs hela artikeln här

Jag tror datorer är långt ifrån döda. Nästan allt jag pillar med framför datorn skulle inte gå på en mobil eller platta. Vet när jag sitter med en platta för att göra något lättare så slutar det med att jag får gå till en dator iaf. Har man några prylar i drift så fungerar inte mobil/platta.

Tackar för poddavsnittet och efterlyser mera snack om datorer och mindre snack om mobiler och appar! Även Apple gör datorer ibland

Trevlig söndag!

Ursprungligen av SweSG:

Jag tror datorer är långt ifrån döda. Nästan allt jag pillar med framför datorn skulle inte gå på en mobil eller platta. Vet när jag sitter med en platta för att göra något lättare så slutar det med att jag får gå till en dator iaf. Har man några prylar i drift så fungerar inte mobil/platta.

Tackar för poddavsnittet och efterlyser mera snack om datorer och mindre snack om mobiler och appar! Även Apple gör datorer ibland

Trevlig söndag!

Tack! Haha ja vi lovar, så snart Apple gör en dator ska vi prata om den! ? Nej men allvarligt, vi har en del dator-relaterade ämnen på G, men önska också gärna om det är någon särskild vinkel ni vill höra om.

Tack för att ni lyssnar!

Ursprungligen av jakobnilsson:

Tack! Haha ja vi lovar, så snart Apple gör en dator ska vi prata om den! ?

Nästa podcast om dator från 99mac: 2020 (eller är det 2025?).

Ursprungligen av jakobnilsson:

Tack! Haha ja vi lovar, så snart Apple gör en dator ska vi prata om den! ? Nej men allvarligt, vi har en del dator-relaterade ämnen på G, men önska också gärna om det är någon särskild vinkel ni vill höra om.

Tack för att ni lyssnar!

Behöver ju inte vara om nya datorer hela tiden. Är ju en hel del runt om också.

Ursprungligen av SweSG:

Behöver ju inte vara om nya datorer hela tiden. Är ju en hel del runt om också.

Absolut! Formatet den senaste tiden har ju varit "veckan i teknik", men vi vill gärna göra temaavsnitt också utifrån särskilda ämnen om det är av intresse!

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-04-02 23:38
Ursprungligen av sextontio:

Nästa podcast om dator från 99mac: 2020 (eller är det 2025?).

Haha, vi pratar ju om datorer med jämna mellanrum, men ska det handla om datorer från Apple specifikt kan det ju dröja

  • Medlem
  • 2017-04-03 16:39

Tack för ännu ett lysande avsnitt och speciellt ämnet denna gång ?

Bixby återstår att se hur bra det blir och dröjer nog länge innan Svenska kommer
DeX är däremot något riktigt intressant och tester som gjordes av teknik journalister efter eventet visar att implementering är bra. Kul när vi får se riktiga tester. Privat är datorn helt klart på väg bort och med S8 minskar behovet ytterligare. Professionellt är en annan femma för det är så brett område.

Bgr.com och The Verge som normalt är pro iPhone sajter är lika lyriska om inte ännu mer än när Note 7 presenterades. Bara S8 inte brinner upp. För mig är det en lång väntan på Note 8 som nog blir något i hästväg.
Vi får se om iPhone 8 eller Note 8 blir först med inbyggd fingeravtryck läsare i skärmen

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-04-04 10:32
Ursprungligen av PaO:

Tack för ännu ett lysande avsnitt och speciellt ämnet denna gång ?

Bixby återstår att se hur bra det blir och dröjer nog länge innan Svenska kommer
DeX är däremot något riktigt intressant och tester som gjordes av teknik journalister efter eventet visar att implementering är bra. Kul när vi får se riktiga tester. Privat är datorn helt klart på väg bort och med S8 minskar behovet ytterligare. Professionellt är en annan femma för det är så brett område.

Bgr.com och The Verge som normalt är pro iPhone sajter är lika lyriska om inte ännu mer än när Note 7 presenterades. Bara S8 inte brinner upp. För mig är det en lång väntan på Note 8 som nog blir något i hästväg.
Vi får se om iPhone 8 eller Note 8 blir först med inbyggd fingeravtryck läsare i skärmen

Tackar och bockar för de fina orden, kul att det uppskattas! Just DeX hade jag halvt om halvt avfärdat, men efter att Samsung visade upp funktionen mer i detalj i videoform börjar jag faktiskt se potentialen här. Det kan ligga en krönika på ämnet i framtiden

1
Bevaka tråden