Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hjälp! Iphone recovery program?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min iPhone 6 startar plötsligt inte utan fastnat i recovery mode (svart skärm med iTunes-logga).

Jag har testat allt som jag kan själv inkl uppdatera med iTunes men får bara felmeddelande:
iPhone-enheten "iPhone" kunde inte uppdateras, Ett okänt fel uppstod (45).

Jag har ingen säkerhetskopia på iTunes. Jag har en säkerhetskopia på iCloud sedan ett par dagar innan problemet uppstod, men när jag testade att återskapa den till en annan mobil, saknades de enda två sakerna som jag verkligen vill ha: senaste månadernas bilder i vanliga bildmappen och bilderna i en nedladdad fotoapp (camera+).

Jag kom hem från en lång drömsemester för några veckor sedan och måste verkligen få tillbaka datan från bildmappen och fotoappen i mobilen. Återställning till fabriksinställningar är därför inte ett alternativ.

Jag har varit i kontakt med apple support flera gånger och de har testat allt inkl eskaleringsläge där deras ingenjörer har försökt återskapa försvunna filer i iCloud utan att lyckas. Jag tycker det är väldigt märkligt, hade tom köpt en extra stor lagringsplan med mycket utrymme kvar.

Min enda chans verkar vara att få ut data direkt från mobilen med ett recovery-program. Någon som vet ett sådant program som kan plocka ut data från både bildmapp och en nedladdad fotoapp? Googlat runt lite men svårt att veta vad som fungerar/vad man kan lita på.

Misstänker att det är platsbrist i mobilen som gör att jag inte kan uppdatera med iTunes/får felmeddelande 45. Kanske går det att ta bort några mindre viktiga appar med ett recovery-program och sedan testa uppdatera igen?

Alla råd mottages tacksamt.

TUSEN TACK på förhand till den som kan lösa detta åt mig<3

  • Medlem
  • Lidingö
  • 2017-03-27 22:53


Kanske detta funkar för dig
www.easeus.com
Påstår att de fixar dina problem.
Carlos

Senast redigerat 2017-03-27 23:10
  • Medlem
  • 2017-03-27 23:16
Ursprungligen av carloz:


Kanske detta funkar för dig
www.easeus.com
Påstår att de fixar dina problem.
Carlos

Du tänker på detta program antar jag.

1
Bevaka tråden