Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99s motorsport-tråd (utan resultat!)

Tråden skapades och har fått 728 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Dalle:

Nästa race är om två veckor. Han kommer inte kunna träna upp nacken tills dess. Hur ska han lösa det här? Sauber är nog inte jätteimponerade av hans agerande.

Nej, det blir omöjligt. Varför har han inte tränat hela vinteruppehållet? Hans krasch var i RoC 21a januari, vad gjorde han innan det..
Det är nåt jäkligt skumt med detta.

  • Medlem
  • 2017-03-26 06:56

Nu kör vi!

  • Medlem
  • 2017-03-26 07:05
Ursprungligen av Dalle:

Nu kör vi!

Japp ?

Ett extra formations varv bjuder de på denna morgon

  • Medlem
  • 2017-04-07 09:40

Fler som satt uppe inatt och kikade på FP1 och FP2? Måste säga att det absolut var värt att stiga upp mitt i natten för att få förmånen att följa detta.

Ursprungligen av Dalle:

Fler som satt uppe inatt och kikade på FP1 och FP2? Måste säga att det absolut var värt att stiga upp mitt i natten för att få förmånen att följa detta.

Som tur är så är jag i Thailand så blev ingen uppesittarnatt.

  • Medlem
  • 2017-04-07 10:24

Undra hur detta kommer att påverka resten av helgen? Kommer man kunna köra FP3 och kval i morgon? Och blir det någon körning alls under söndagen?

Många frågor men inga svar. Vi får vänta och se.

Ursprungligen av Dalle:

Undra hur detta kommer att påverka resten av helgen? Kommer man kunna köra FP3 och kval i morgon? Och blir det någon körning alls under söndagen?

Många frågor men inga svar. Vi får vänta och se.

Ja väldigt osäkert, ska vara ok väder imorgon men sen sämre på söndag. Går till och med rykten att flytta racet till imorgon pga det, men det tror inte jag på iaf.

Ursprungligen av keptang:

Ja väldigt osäkert, ska vara ok väder imorgon men sen sämre på söndag. Går till och med rykten att flytta racet till imorgon pga det, men det tror inte jag på iaf.

Ganska tråkig race. Klantigt att Bottas spann av … Kimi’s problem med däck och setup fortsätter.
F1-tonåringen körde ofattbart fint! Hoppas att det ska regna på flera lopp, då kommer han att visa hur man kör på våt bana.

Ursprungligen av pick-me-up:

Ganska tråkig race. Klantigt att Bottas spann av … Kimi’s problem med däck och setup fortsätter.
F1-tonåringen körde ofattbart fint! Hoppas att det ska regna på flera lopp, då kommer han att visa hur man kör på våt bana.

Man skulle plockat in Kimi 10 varv tidigare, teamets fel som vanligt.

Ursprungligen av keptang:

Man skulle plockat in Kimi 10 varv tidigare, teamets fel som vanligt.

Fattar inte vad Ferrari håller på med! Och ändå har de killar samt apparater som kan räkna sånt och göra mycket noggranna kalkyker för bästa strategi. De kommer inte ha någon chans mot Mercedes om inte just den detaljen blir bättre.
Kul att det nästa race är redan nu på söndag!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-09-26 10:31

Vinn högtalare i McLaren-livery. Favoritljud i F1?

http://www.mclaren.com/formula1/inside-the-mt...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-09-30 11:06

Äntligen F1 helg igen Akut motorbyte inför Q1, 4 fjärde sista motorn för Vettel där här kan bli spännande .
Vem vinner racet i morgon kanske sätter en slant på en finne
hmmmmmm Hamilton har visst petat i rätt växel idag jämfört med träningen hahahahaha...

Ursprungligen av cubeis:

Äntligen F1 helg igen Akut motorbyte inför Q1, 4 fjärde sista motorn för Vettel där här kan bli spännande .
Vem vinner racet i morgon kanske sätter en slant på en finne
hmmmmmm Hamilton har visst petat i rätt växel idag jämfört med träningen hahahahaha...

Säsongen dog precis.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-09-30 11:31
Ursprungligen av keptang:

Säsongen dog precis.

Ja tyvärr man vill ju ha spänning in i sista racet ju.. sånt pussel nuförtiden med all utrustning så man blir knasig...

Ursprungligen av cubeis:

Vem vinner racet i morgon kanske sätter en slant på en finne
hmmmmmm Hamilton har visst petat i rätt växel idag jämfört med träningen hahahahaha...

Ursprungligen av keptang:

Säsongen dog precis.

När Vettel startar sist, så finns det normalt sett bara fem förare som kan vinna, och i så fall är det rent teoretiskt ungefär 40% chans att en finländare vinner i morgon. Bottas tror jag nästan minst på av alla fem. Hamilton är ruskigt snabb om banan är torr. Skulle det bli en våt bana, tror jag mycket på ynglingen i gruppen, alltså Verstappen. Men det vore superläckert om Kimi kunde få vinna alla fall en race i år. Blir det inte i morgon, så är det nog kört för hans del.

Ursprungligen av pick-me-up:

När Vettel startar sist, så finns det normalt sett bara fem förare som kan vinna, och i så fall är det rent teoretiskt ungefär 40% chans att en finländare vinner i morgon. Bottas tror jag nästan minst på av alla fem. Hamilton är ruskigt snabb om banan är torr. Skulle det bli en våt bana, tror jag mycket på ynglingen i gruppen, alltså Verstappen. Men det vore superläckert om Kimi kunde få vinna alla fall en race i år. Blir det inte i morgon, så är det nog kört för hans del.

Håller på Kimi och att han gör en riktig superstart likt Singapore, bara unge Max tänker till.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2017-10-01 09:56
Ursprungligen av keptang:

Håller på Kimi och att han gör en riktig superstart likt Singapore, bara unge Max tänker till.

Vettel bjuder ändå upp till lite dans
Tråkigt med all smuts på banan.

Senast redigerat 2017-10-01 10:06

Jaha. Då var spänningen i Formel1 nästan helt slut. Ofattbart att Ferrari gör så många misstag hela tiden. Eller har de bara haft otur?
Skulle inte tro det.
Nu får man bara hoppas att tävlingen är inte avgjort förrän i Brasilien, för längre än så finns det ingen chans att det ska räcka.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-04-08 19:19

Vilket F1 Race i Bahrain jag är helt slut och glad

En vecka till nästa race i Shanghai yeah...

Senast redigerat 2018-04-08 21:37
Ursprungligen av cubeis:

Vilket F1 Race i Bahrain jag är helt slut och glad

En vecka till nästa race i Shanghai yeah...

Ruskigt bra race, äntligen fick Marcus betalt för allt jobb han lägger ner. ?️?️?️

Jag tittar inte på F1, men väl på MotoGP och igår kördes ett av de mest otroliga race jag sett av så många anledningar. Igår skulle jag gärna ha varit på plats i Argentina.

Tog bort några inlägg i enlighet med trådreglerna: 99s motorsport-tråd [Utan Resultat!]

Ursprungligen av Ida Blix:

Jag tittar inte på F1, men väl på MotoGP och igår kördes ett av de mest otroliga race jag sett av så många anledningar. Igår skulle jag gärna ha varit på plats i Argentina.

Kan bara hålla med, riktigt spännande och bra race

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-04-16 07:31
Ursprungligen av screamin-daemon:

Tog bort några inlägg i enlighet med trådreglerna: 99s motorsport-tråd [Utan Resultat!]

Tidigare fanns det en motorport-tråd [Med Resultat!], se inlägg 130 i denna tråd. Den går inte att hitta för de som har behov av det. Verkar som att den städats bort i någon ombyggnad av forumet, låg i gamla loungen.

Själv ser jag inget direkt behov av att diskutera live-resultat på 99, finns andra mer motorinriktade forum för det.

Ny moderator @screamin-deamon ?
Välkommen i tjänst!
Kanske en liten presentation?

Ursprungligen av IngoX:

Tidigare fanns det en motorport-tråd [Med Resultat!], se inlägg 130 i denna tråd. Den går inte att hitta för de som har behov av det. Verkar som att den städats bort i någon ombyggnad av forumet, låg i gamla loungen.

Själv ser jag inget direkt behov av att diskutera live-resultat på 99, finns andra mer motorinriktade forum för det.

Ny moderator @screamin-deamon ?
Välkommen i tjänst!
Kanske en liten presentation?

Mja, gör lite inhopp (främst bakom kulisserna) när jag inte har fullt upp på systersajten.

Länk till 99s motorsport-tråd MED resultat-tråden.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-04-16 20:17
Ursprungligen av screamin-daemon:

Mja, gör lite inhopp (främst bakom kulisserna) när jag inte har fullt upp på systersajten.

Anade att du kanske var en sån däringa ”svenskklockare”, och där verkar du ju ha ett och annat att göra...

Det är ofta det tysta arbetet bakom kulisserna som är så viktigt för att stjärnorna ska glänsa.
Utan ingeniörer, mekaniker och pit-crew skulle F1-förarna inte komma långt eller fort.

Ursprungligen av screamin-daemon:

99s motorsport-tråd MED resultat[/url]-tråden.

Tack för den

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-04-27 22:03

Äntligen F1 Race helg igen Livet är underbart ibland..

Hmmm gatrace kan kanske bli intressant. Vad ska unge verstappen hitta på denna helg då. lite Fia med knuff for sure hehehehe..

Ursprungligen av cubeis:

Äntligen F1 Race helg igen Livet är underbart ibland..

Hmmm gatrace kan kanske bli intressant. Vad ska unge verstappen hitta på denna helg då. lite Fia med knuff for sure hehehehe..

Han lyckades iaf krascha på träningen igår. ?

FIA är alltid med på F1.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2018-04-29 16:00
Ursprungligen av keptang:

Han lyckades iaf krascha på träningen igår. ?

No comments ? teamspirit på topp i Red Bull.

Sicket Race jag är svettig hahahaha..

Fortsätter det så här så har vi snart säkerhetsbilen på pallen ?

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2018-04-29 16:01
Ursprungligen av cubeis:

No comments ? teamspirit på topp i Red Bull.

Sicket Race jag är svettig hahahaha..

Fortsätter det så här så har vi snart säkerhetsbilen på pallen ?

Kul race detta, bra för att vara ett streetrace.

Bevaka tråden