Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples nätbutik stängd igen - produkter utlovas senare idag

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple stänger sin butik för andra gången på en vecka, och lovar något nytt precis efter klockan 16 idag svensk tid. Troligtvis rör det sig om de produkter som presenterades tidigare i veckan.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Vad tror du är på gång från Apple den här gången?

Skulle tippa att det bara handlar om att man börjar sälja produkterna som presenterades tidigare i veckan.

Men man kan ju alltid hoppas att det är något mer.

  • Medlem
  • 2017-03-24 10:25

Jag läste i tisdags att produkterna skulle kunna börja beställas först idag, så det är väl därför.

Ja, det verkar sannolikt att det handlar om de tidigare produkterna som nu kan beställas. Märkligt ändå att de stänger butiken för det; det har de mig veterligen aldrig gjort tidigare. Plus då att skylten utlovar något nytt, vilket det som släpptes i tisdags strikt talat inte är längre.

Vi får se 16.01!

Ursprungligen av Alix:

Jag läste i tisdags att produkterna skulle kunna börja beställas först idag, så det är väl därför.

Fast så här brukar de väl aldrig göra? Men visst, nog ligger det närmare till hands att det "alldeles speciella" de har "på gång" inte handlar om något annat än en köpknapp.

Ursprungligen av jakobnilsson:

...det har de mig veterligen aldrig gjort tidigare...

Ursprungligen av pressplayontape:

Fast så här brukar de väl aldrig göra?...

Jo, så är det varje gång.

Kanske inte att man skriver ut ett sådant meddelande. Men stänger butiken gör man.

Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jo, så är det varje gång.

Kanske inte att man skriver ut ett sådant meddelande. Men stänger butiken gör man.

Det enda jag minns på rak arm är vid nya Iphone-släpp som brukar kunna beställas några dagar senare. Men jag har inget minne av att de då stängt butiken i sex timmar för detta ändamål.

Ursprungligen av jakobnilsson:

...Men jag har inget minne av att de då stängt butiken i sex timmar för detta ändamål.

Ja, längden på stängningen är möjligen lite ovanlig. Men jag trodde att ni menade stängningen i sig.

Lustigt nog anger Apples status-sida att butiken är igång

https://www.apple.com/support/systemstatus/

Osannolikt jag vet, men hoppas kan man iaf. Så jag hoppas att apple i smyg släpper en Apple tv med 4k ?

  • Medlem
  • Skåneland
  • 2017-03-24 12:10

Vad sägs om en röd iPad

  • Medlem
  • Trollbäcken
  • 2017-03-24 16:10

Jaha? Vad är då nytt?

Stort jävla suck. 6 timmars nertid för att tillåta folk köpa en röd iphone.

  • Medlem
  • The space-time continuum
  • 2017-03-25 15:31
Ursprungligen av Cancerman:

Osannolikt jag vet, men hoppas kan man iaf. Så jag hoppas att apple i smyg släpper en Apple tv med 4k ?

Jo, att dagens Apple TV inte stödjer 4K och HDR känns väldigt passe och gammalmodigt. Dags att uppdatera håller jag helt med om. Inte en dag för tidigt.

1
Bevaka tråden