Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det stora skaltestet

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac tar sig igenom mobilskalsdjungeln och avhandlar de bästa och de mindre bra mobilskalen till Iphone 7 och 7 Plus.

Läs hela artikeln här

Det bästa ni missat i flera omgångar är Spigen. Hårt skal med plats för 2 kontokort. Fungerar perfekt och är både snyggt och praktiskt.
https://www.spigen.com/collections/iphone-7/p...

  • Medlem
  • 2017-03-08 22:17

Bra test! Ska beställa ett Belkin Air Protect SheerForce Pro for iPhone 7 Plus, det blir bra när man snart ska ut och cykla igen.
Men @amandareventlid, hur ser marmorskalet ut efter att man har tappat det i golvet? Marmor är ju ganska skört, risken att det spricker är nog påtaglig?

Var idag och bytte mitt tredje! Tech 21 Evo Wallet för att plasten vid knäppet går sönder , alltså precis som ni nämner i testet att det kan gå sönder
Nu fick det bli ett Case-Mate och Copter Exoglass

Skrämmande att så många skal gör powerknappen stum?

Jag kör ett tunt 7kr skal från ebay, i plast. Rånöjd faktiskt, men ojämn kvalitet. Vissa håller i ett år, vissa håller 2 veckor.

Ursprungligen av skrotnisse92:

Jag kör ett tunt 7kr skal från ebay, i plast. Rånöjd faktiskt, men ojämn kvalitet. Vissa håller i ett år, vissa håller 2 veckor.

Har du det mot repor då primärt?

Ursprungligen av kafferast:

Har du det mot repor då primärt?

Det kan man nog säga. Den klarar även fall rätt bra då hörnen är skyddade. Blir minimalt tjockare.

1
Bevaka tråden