Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AirPods redan idag!

Tråden skapades och har fått 65 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2017-02-23 07:36
Ursprungligen av BlackSmp:

Hur är era erfarenheter med airpods och Apple TV?

Där är jag lite mer ambivalent. Eftersom jag är hörselskadad så tycker jag att det är väldigt bra att kunna lyssna på Apple TV via air pods men eftersom Apple TV fungerar som andra device så stjäl då air podsen allt ljud och min fru blir utan. (Ok, vi kan dela ett par men det blir inte riktigt samma sak)

Parkopplingen mot Apple tv är också lite knepigare. Jag måste manuellt koppla ihop dem hela tiden

Har ni några reflektioner?

Du behöver bara koppla in dom manuellt en gång.
Allt ljud hår igenom airpodsen.

  • Medlem
  • 2017-02-23 07:39
Ursprungligen av Darwichee:

Fått mina Airpods nu, otroligt nöjd men måste erkänna att maxvolymen är lite väl för lågt, minst 1-2 punkter till så hade det varit perfekt.

har en fråga. Skall man stänga av dessa när man inte använt dessa, eller det kanske inte går att göra? Det räcker att alltså bara sätta in dem i fodralet igen , och inget mer än så ?

Dom stängs av av sig själv när du tar ur dom ur örat.
Jag förvarar mina i fodralet för då laddas dom samtidigt med.

Ursprungligen av Calby:

Dom stängs av av sig själv när du tar ur dom ur örat.
Jag förvarar mina i fodralet för då laddas dom samtidigt med.

Jo jag lägger alltid i dem i själva fodralet.

Någon som vet ifall man kan ladda dessa med 12w laddaren? (ipad laddaren) Eftersom jag använder denna till min iphone 7 också.
Var lite tveksam till om det skulle skada batteriet eller inte.

Jag vet att iphone har en spärr som gör så att den tar emot så mycket ström den klarar av, men hur är det med dessa airpods, skulle de klara av denna laddaren .

  • Medlem
  • 2017-02-24 11:00
Ursprungligen av Darwichee:

Jo jag lägger alltid i dem i själva fodralet.

Någon som vet ifall man kan ladda dessa med 12w laddaren? (ipad laddaren) Eftersom jag använder denna till min iphone 7 också.
Var lite tveksam till om det skulle skada batteriet eller inte.

Jag vet att iphone har en spärr som gör så att den tar emot så mycket ström den klarar av, men hur är det med dessa airpods, skulle de klara av denna laddaren .

Jag har laddat mina lite överallt, med iPad laddaren så ger mer ström än iPhone laddaren - jag har även laddat dom i bilen så det ska inte vara någon fara.

  • Medlem
  • 2017-06-19 04:35

Ni som beställde av Apple fick ni ett spårningsnummer jag har inte fått, ibland skickar dom med det på små leveranser av tillbehör och ibland inte

  • Medlem
  • 2017-06-28 05:31

Fortfarande inget spårningsnummer konstigt får kontakta Apple

Bevaka tråden