Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Digital anslagstavla

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag skulle behöva tips på en digital anslagstavla som är likartad denna fast för min mac-dator.
http://en.linoit.com/

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2017-02-21 07:02

Det är alternativet längst till vänster. Kallas för PC, men det handlar om att du kör Safari. Det är ingen app eller programvara som du kör på din dator.

Ursprungligen av frazze:

Det är alternativet längst till vänster. Kallas för PC, men det handlar om att du kör Safari. Det är ingen app eller programvara som du kör på din dator.

Fungerar! Chansade inte att prova eftersom trodde att de inte skulle bli kompatibelt ifall man hämtar in filer från min dator. Det verkar dock som enbart bildfiler blir synliga? Film kan man inte länka från egen dator utan får hämtas via Youtube o d. Textfiler blir som länkar. Men är nöjd ändå. Tack för hjälpen!

Ursprungligen av calinou:

Jag skulle behöva tips på en digital anslagstavla som är likartad denna fast för min mac-dator.
http://en.linoit.com/

Testat appen Kom-ihåg-lappar som finns i mappen Program på din Mac?

Ursprungligen av pushloop:

Testat appen Kom-ihåg-lappar som finns i mappen Program på din Mac?

Den innehåller väl bara kom-ihåg- lappar som man lägger på skrivbordet? Behöver lägga upp som ett inrednings-projekt på en digital anslagstavla. Förutom anteckningar ska det finnas bilder mm. Skulle det vara önskvärt att man kan lägga upp bilder från pinterest men det verkar inte fungera.

Ursprungligen av calinou:

Den innehåller väl bara kom-ihåg- lappar som man lägger på skrivbordet? Behöver lägga upp som ett inrednings-projekt på en digital anslagstavla. Förutom anteckningar ska det finnas bilder mm. Skulle det vara önskvärt att man kan lägga upp bilder från pinterest men det verkar inte fungera.

Aha, det är samarbetsdelen du är ute efter. Tolkade det som att du var ute efter anslagstavle-looken á la Kom-ihåg-lappar (som kan innehålla bilder m.m.)

1
Bevaka tråden