Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #166: Samarbeta aldrig med terrorister

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Redaktionen spånar kring plattans framtid, vad Apple tjänat asmycket pengar på, molntjänster och vad en gör om cyberbrottslingar hindrar en från att komma in i sitt hotellrum.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2017-02-04 15:16

Mysigt avsnitt. Skulle kunna ha er pratandes här hela tiden. Vet inte om det var något exceptionellt innehåll denna vecka, men ni har "öronbekväma" röster. Keep on going!

Och Jakob, du är för ung för pension, tror inte du är så jättemycket äldre än jag. Så ca 30 fina år till väntar dig innan du kan glassa på rivieran. Haha.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-06 09:56
Ursprungligen av JohannesKBA:

Mysigt avsnitt. Skulle kunna ha er pratandes här hela tiden. Vet inte om det var något exceptionellt innehåll denna vecka, men ni har "öronbekväma" röster. Keep on going!

Och Jakob, du är för ung för pension, tror inte du är så jättemycket äldre än jag. Så ca 30 fina år till väntar dig innan du kan glassa på rivieran. Haha.

Haha, Radio 99 24/7, det vore något det Men då tror jag att till och med vi skulle få ont om saker att prata om till slut Och Jakob är alldeles för ung och för bra för att få gå i pension, vi låter inte honom glassa på rivieran än på länge!

Jag kan tycka att det är dags för 99mac att ta Pod:en till nästa nivå. Eller ett komplement, nämligen att Jakob ska börja Vlogga om sin vardag, alla hyss som Amanda och Andreas hittar på. Skämtåsido. Ser framemot 99mac-podden före fredagspanelen på Sweclockers. Som gammal Sweclockersräv, så måste jag säga att ni på 99mac har lyckats behålla den familjära känslan, där Jakob och Ida stått för kärnan i 99mac, medan Andreas och Amanda har hittat sin roll i familjen.

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2017-02-09 15:43
Ursprungligen av darkshippo:

Jag kan tycka att det är dags för 99mac att ta Pod:en till nästa nivå. Eller ett komplement, nämligen att Jakob ska börja Vlogga om sin vardag, alla hyss som Amanda och Andreas hittar på. Skämtåsido. Ser framemot 99mac-podden före fredagspanelen på Sweclockers. Som gammal Sweclockersräv, så måste jag säga att ni på 99mac har lyckats behålla den familjära känslan, där Jakob och Ida stått för kärnan i 99mac, medan Andreas och Amanda har hittat sin roll i familjen.

Men då skulle ju stackars Jakob inte hinna göra annat än att styra upp alla våra hyss Tack för de fina orden, det är riktigt härligt att höra. Vi gillar det vi gör och har riktigt kul när vi gör det, riktigt roligt att det lyser igenom i podden! Om du har feedback om vad vi gör bra eller mindre bra får du gärna höra av dig om det.

1
Bevaka tråden