Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fulkultur pratar Rogue One och Star Wars framtid

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Fulkultur har tittat på Rogue One och pratar ut om intrycken och passar dessutom på att spå om Star Wars framtid.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-12-22 05:42
Ursprungligen av Redaktionen:

Fulkultur har tittat på Rouge One och pratar ut om intrycken och passar dessutom på att spå om Star Wars framtid.

Läs hela artikeln här

En kanon poddradio som vanligt ?

Den absolut största manusförfattare torkan kom nog när man skrev in att Darth Vader i förlängningen även är pappa till C3PO

  • Rikslövet
  • Stockholm
  • 2016-12-22 20:35
Ursprungligen av PaO:

En kanon poddradio som vanligt ?

Den absolut största manusförfattare torkan kom nog när man skrev in att Darth Vader i förlängningen även är pappa till C3PO

Det finns de som skulle hävda att Episode 1-3 är en lång rad av dåliga manus- och dialogmässiga beslut. Jag nämner inga namn om vilka det är som hävdar detta

  • Medlem
  • 2016-12-22 21:15
Ursprungligen av ekloev:

Det finns de som skulle hävda att Episode 1-3 är en lång rad av dåliga manus- och dialogmässiga beslut. Jag nämner inga namn om vilka det är som hävdar detta

Instämmer
Kuriosa är att då Coppola och Lucas hade American Zoetrope så ville de bryta sig loss från de stora filmbolagen och Lucas blev med Episode 1-3 just en sådan han själv avskydde när han var ugn. Att Disney skulle vara räddningen är med intressant ?

Måste säga att jag har skitsvårt för Star Wars. Brukar annars gilla science fiction. Har samma problem med Star Trek. Jag har ingen aning varför dock! Gillar det bara inte :/

Vi snackade lite om Star Wars på 99s IRC-kanal igår kväll. Tydligen dog Carrie Fisher igår. 60 år gammal. R.I.P.

"Tydligen så dog Carrie Fisher"...

Så kan man också formulera det. I mitt twitterflöde så råder det ingen större tveksamhet kring det faktumet...

Ursprungligen av BlackSmp:

"Tydligen så dog Carrie Fisher"...

Så kan man också formulera det. I mitt twitterflöde så råder det ingen större tveksamhet kring det faktumet...

Japp, var så jag formulera det. Något oklart vad jag ville säga?

1
Bevaka tråden