Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tim Cook lovar nya stationära Mac-datorer

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I ett meddelande till Apples styrelse försäkrar företagets vd Tim Cook att nya stationära Mac-datorer är på väg.

Läs hela artikeln här

En ny söt mini kan jag ta. Bara dom inte bantat ned den mera än den redan är. Är lixom en stationär dator. Vill ha mina bra att ha portar.

Ursprungligen av Redaktionen:

I ett meddelande till Apples styrelse försäkrar företagets vd Tim Cook att nya stationära Mac-datorer är på väg.

Läs hela artikeln här

OK, så om iMac är bäst, betyder det att papperskorgen går i soptunnan?

Ursprungligen av ArtAudio:

OK, så om iMac är bäst, betyder det att papperskorgen går i soptunnan?

"Bäst" varierar från person till person skulle jag säga. Huruvida Apple skrotar tornet återstår att se. Jag tror inte det.

Ursprungligen av SweSG:

En ny söt mini kan jag ta. Bara dom inte bantat ned den mera än den redan är. Är lixom en stationär dator. Vill ha mina bra att ha portar.

De kommer samlansera en Starck-designad datortyngd så den inte blåser bort om man öppnar fönstret!

Ursprungligen av barbapappa_86:

"Bäst" varierar från person till person skulle jag säga. Huruvida Apple skrotar tornet återstår att se. Jag tror inte det.

Ja, nu var det Tim Cook som tillskrevs värderingen och då blir det där med variation kanske lika relevant som att sakna ett sortiment av ut/ingångar. Apple släppte nyligen en MacBook Pro som vände sig till det segment som föredrar batteritid framför multitasking. Företaget har även avskärmat sig om uttrycket tillåts. Det är väl inte omöjligt att det kommer en iMac Pro som ersätter papperskorgen? Tornet ersatt av en löpare.

Mac Pro kan inte bli hur små som helst...den kan i alla fall inte bli mindre än TVÅ grafikkort av fetare modell

Nå - alltid skönt att höra Cook försäkra om saker som oroar pro's (jag utgår från att en ny Mac Pro ingår i hans försäkran). Han gör sådana här tillkännagivanden lite då och då för att lugna pro's.

  • Medlem
  • 2016-12-20 20:03
Ursprungligen av Demiurgen:

Mac Pro kan inte bli hur små som helst...den kan i alla fall inte bli mindre än TVÅ grafikkort av fetare modell

Nå - alltid skönt att höra Cook försäkra om saker som oroar pro's (jag utgår från att en ny Mac Pro ingår i hans försäkran). Han gör sådana här tillkännagivanden lite då och då för att lugna pro's.

Eller att styrelsen / aktieägare undrar vad de håller på med i Cupertino

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-12-20 23:51

En Pro med fastlött RAM/SSD och endast två USB-C portar. Okej, en hörlurskontakt oxå.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2016-12-21 16:23

Hoppas på en ny Mini. Men den behöver inte vara mindre än den nuvarande generationen. En ny Cube kanske? Ja tack!

Hoppas att en ny iMac dyker upp inom första halvan av nästa året.

Ursprungligen av reboot81:

En Pro med fastlött RAM/SSD och endast två USB-C portar. Okej, en hörlurskontakt oxå.

Tror att om det blir nån mer Mac Pro så kommer den med minst 12 stycken USB-C/TB3-portar.

En iMac med två Xeon, 512 GB RAM och dubbla grafikkort hade ju varit fint annars.

1
Bevaka tråden