Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Super Mario Run ute nu

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nintendos efterlängtade plattformsspel Super Mario Run finns nu att ladda hem för Iphone, Ipad och Ipod Touch.

Läs hela artikeln här

Konstigt. Jag kan inte ladda ner det. Står fortfarande bara "meddela".

EDIT: Nu hoppade det igång, verkar vara någon sorts bugg att meddela inte ändras till det vanliga hämta.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2016-12-15 20:16
Ursprungligen av Fredde/pandemonium:

Konstigt. Jag kan inte ladda ner det. Står fortfarande bara "meddela".

EDIT: Nu hoppade det igång, verkar vara någon sorts bugg att meddela inte ändras till det vanliga hämta.

Tror inte det är en bugg, jag behövde ladda om app store sen fanns det.

Synd att man måste betala för att komma vidare.

  • Medlem
  • 2016-12-15 20:51
Ursprungligen av barbapappa_86:

Synd att man måste betala för att komma vidare.

Ja, det bästa vore ju om allting i hela världen vore alldeles gratis. Men så är det inte och det är ingen som tvingar dig att betala för att komma vidare i spelet. Du fick ju möjlighet att testa utan kostnad och tycker du inte det är värt att betala för fortsättningen så har nog ingen något emot det.

  • Medlem
  • 2016-12-15 21:04
Ursprungligen av Ljung:

Ja, det bästa vore ju om allting i hela världen vore alldeles gratis. Men så är det inte och det är ingen som tvingar dig att betala för att komma vidare i spelet. Du fick ju möjlighet att testa utan kostnad och tycker du inte det är värt att betala för fortsättningen så har nog ingen något emot det.

Jag betalar gärna för bra appar. Men då vill jag betala en engångssumma när jag köper appen, och inte behöva betala småsummor inuti appen 500 gånger.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2016-12-15 21:07
Ursprungligen av Dalle:

Jag betalar gärna för bra appar. Men då vill jag betala en engångssumma när jag köper appen, och inte behöva betala småsummor inuti appen 500 gånger.

Precis så det är här. 109:- en gång.
Jag köpte direkt efter att testat första världen.

  • Medlem
  • 2016-12-15 21:09
Ursprungligen av Dalle:

Jag betalar gärna för bra appar. Men då vill jag betala en engångssumma när jag köper appen, och inte behöva betala småsummor inuti appen 500 gånger.

I det här fallet så räcker med att du betalar en gång och inte 500 gånger. Jag tycker det är helt ok att få prova och sedan göra ett köp i appen för att låsa upp allt om jag nu tycker att det är värt det.

(Json_81 hann före. Jag skriver för långsamt)

  • Medlem
  • 2016-12-15 21:14
Ursprungligen av Json_81:

Precis så det är här. 109:- en gång.
Jag köpte direkt efter att testat första världen.

Åh tusan! Jag var nog lite för snabb att svara. Men då är det ju helt ok. Som sagt, hellre en gång än 500 gånger.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2016-12-15 21:45
Ursprungligen av barbapappa_86:

Synd att man måste betala för att komma vidare.

Ja, det är ju hemskt med ett spel där det räcker att betala en gång. Och slippa reklam.

Ursprungligen av Dalle:

Åh tusan! Jag var nog lite för snabb att svara. Men då är det ju helt ok. Som sagt, hellre en gång än 500 gånger.

Instämmer. Visst är det kanske aningen högt pris för ett sånt här spel, men hellre det.

Kan förtydliga min åsikt. Jag föredrar att betala för saker i form av pengar, inte reklam eller personlig data. Det jag reagerade på var priset (ovanligt högt imo) och att det var dåligt kommunicerat. Trodde helt ärligt att det var en gratisapp där man fick betala för perks, tänk Pokémon Go.

Senast redigerat 2016-12-16 14:48
  • Medlem
  • Malmö
  • 2016-12-16 09:22
Ursprungligen av barbapappa_86:

Kan förtydliga min åsikt. Jag föredrar att betala för saker i form av pengar, inte reklam eller personlig data. Det jag reagerade på var priset (ovanligt högt imo) och att det var dåligt kommunicerat. Trodde helt ärligt att det var en gratisapp där man fick betala för perks, tänk Pokémon Go.

Framför allt dyrt för ett spel som inte ens i närheten lever upp till hypen.

Ruskigt uselt, sannolikt tråkigt för de flesta över fem år.

Senast redigerat 2016-12-16 14:48
  • Medlem
  • Trondheim
  • 2016-12-16 09:49

Ja, det var inte så mycket att ha för mig, men om jag kan få ungarna att spela det och det finns ett spel som dom inte tjatar om att få köpa uppgraderingar inuti så är jag väldigt nöjd

Och här försökte jag få mina barn att ta hem spelet till sina enheter. Det var innan jag visste att det sen kostar 109:-
Vilken tur att det bara var jag som var intresserad av spelet då.

  • Medlem
  • Trondheim
  • 2016-12-16 12:28
Ursprungligen av Tjosansa:

Och här försökte jag få mina barn att ta hem spelet till sina enheter. Det var innan jag visste att det sen kostar 109:-
Vilken tur att det bara var jag som var intresserad av spelet då.

Om du har familjedelning så är det ju gratis för dem efter att du har betalat för det.

Ursprungligen av zinned:

Framför allt dyrt för ett spel som inte ens i närheten lever upp till hypen.

Ruskigt uselt, sannolikt tråkigt för de flesta över fem år.

Tja, sidledskrollande 2D spel med Mario har ju aldrig intresserat någon över fem år... Eller?

Om man inte gillar genren så är det säkert tråkigt men det utger sig inte att vara något annat än vad det är. Ett 2D Mariospel på en ny plattform. Gillade man dem inte innan så gillar man dem inte nu, gillade man dem innan så är det nog en stor chans att man gillar detta

Ursprungligen av andas:

Om du har familjedelning så är det ju gratis för dem efter att du har betalat för det.

Ja nu säger ju Apple att köp inuti appar ej kan delas med familjedelning. Men om någon vet hur man delar Mario tex så beskriv det gärna så min barn också kan få spela

Får göra en fullösning:

http://nintendoeverything.com/how-to-use-some...

.editerat efter att ha läst på.

1
Bevaka tråden