Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

spricka i macbook touchpad

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej jag tog fram min dator på kvällen och såg att det var sprucket i högra nedre hörnet och lite i vänstra hörnet. min fråga är fixar apple det gratis eller måste jag betala för det och isåfall hur mycket kostar det. datorn är ungefär 4 år gammal. snabba svar tack

Senast redigerat 2016-12-09 23:36
  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2016-12-09 20:49

Gratis kan du nog glömma, det låter dock som om det är batteriet som svällt och knäckt plattan.

Håller med tidigare talare. Hemförsäkring, annars bara att betala.

Ursprungligen av robel900:

hej jag tog fram min dator på kvällen och såg att det var sprucket i högra nedre hörnet och lite i vänstra hörnet. min fråga är fixar apple det gratis eller måste jag betala för det och isåfall hur mycket kostar det. datorn är ungefär 4 år gammal. snabba svar tack

Gick tangentbordet sönder?

Ursprungligen av barbapappa_86:

Håller med tidigare talare. Hemförsäkring, annars bara att betala.

läste någon annanstans att det hade hänt någon annan och att apple fixade det

Ursprungligen av Ola Hansen:

Gick tangentbordet sönder?

Nej bara touchpaden

Svullet batteri som @mattiL skriver. Nej, Apple kommer inte betala nytt batteri och reparation.
Lämna in till en auktoriserad verkstad och be om prisuppgift. Lär nog kosta mer än vad datorn är värd tyvärr.

Ursprungligen av keptang:

Svullet batteri som @mattiL skriver. Nej, Apple kommer inte betala nytt batteri och reparation.
Lämna in till en auktoriserad verkstad och be om prisuppgift. Lär nog kosta mer än vad datorn är värd tyvärr.

fan va irriterad man blir

1
Bevaka tråden