Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad är detta? ( formatering)

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej hej,

Jag skall fornetera datorn och skall då radera hela hårddisken, men under hårddisken finns det ännu ett alternativ som dock inte går att radera " skivavbild", tagit bild på detta :

https://www.dropbox.com/s/evk1ohejf0p1397/Fot...

Någon som vet vad detta är ? Jag antar att detta är normalt och skall vara där och ingenting man skall kunna ta bort ?

Senast redigerat 2016-12-05 10:35
  • Medlem
  • 2016-12-04 18:48

Strunta i den. Du ska formatera den som heter Apple SSD. Formatera som HFS+ Journalförd.

Ursprungligen av Dalle:

Strunta i den. Du ska formatera den som heter Apple SSD. Formatera som HFS+ Journalförd.

Tack för svar, jo jag vet och har redan gjort formeteringen , men vill bara veta vad det är och om det är något alla har?

Tack

Ursprungligen av Darwichee:

Tack för svar, jo jag vet och har redan gjort formeteringen , men vill bara veta vad det är och om det är något alla har?

Tack

Det är själva installationsprogrammet som läses in. Den presenteras som en egen enhet antingen från Internet-recovery eller partition på hårddisken.

Den försvinner lika snabbt när du avslutar installations-programmet. Likt när du drar ut ett USB-minne från datorn.

Ursprungligen av Borttaget:

Det är själva installationsprogrammet som läses in. Den presenteras som en egen enhet antingen från Internet-recovery eller partition på hårddisken.

Den försvinner lika snabbt när du avslutar installations-programmet. Likt när du drar ut ett USB-minne från datorn.

Tack så mycket för det svaret , då vet jag det ❤️

Senast redigerat 2018-07-23 15:22
1
Bevaka tråden