Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Galet rykte: Iphone 8 blir en genomskinlig glasmacka

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Prognoserna kring nästa års Iphone har redan börjat cirkulera. Om Robert Scoble har rätt blir nästa Iphone en helt genomskinlig glasmacka.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-10-25 13:58

Om även batteriet ska klämmas in längs den icke genomskinliga metallkanten som han hävdar så får vi se en iPhone som slår alla rekord - i kort batteritid.

Nej, det här är inte nästa års iPhone och troligen inte en iphone om 10 år heller. Apple uppdaterar iphone i små steg, och när det finns teknik att släppa något liknande detta utvecklat ffa för augumented reality (?) så släpps det nog som en helt ny produktkategori.

Vid det här laget hoppas jag mest på en ny fräsch design och ett namnbyte till iPhone X. Sistnämnda är väl lite av en högoddsare nu när Apple precis fasat ut OSX-varumärket.

  • Medlem
  • 2016-10-29 11:27

Gäller bilden överst som visar en koncept iPhone

MiMax koncept är ju nästan så här och ryktet är att Samsung S8 kommer i hel skärmyta med böjda kanter runtom och inbyggd fingeravtryck läsare i skärmen

  • Avstängd
  • Överallt
  • 2016-10-29 11:41

Får du betalt av Samsung för att skriva här?

  • Medlem
  • 2016-10-29 13:21
Ursprungligen av Mija:

Får du betalt av Samsung för att skriva här?

Du skulle bara veta ?

  • Medlem
  • 2016-10-29 20:18
Ursprungligen av Mija:

Får du betalt av Samsung för att skriva här?

Om jag skall vara helt ärlig så gick jag från iPhone 4S till Note 3 och stannade hos Note serien. Blev intresserad av iPhone 6 plus och när Apple släppte pennan till iPad Pro kunde man hoppas att de tog fram en Note konkurrent i iPhone 7 Pro. Men ser man iPhone 7 plus och vad de håller på med portar och kablar och operativsystem så stannar jag kvar och skaffar mig en Note 8 nästa år.

Kanske den här ?

1
Bevaka tråden