Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Avsnitt #151: Ni hade ett enda jobb

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I veckans poddradio bland annat ett 20-årsjubileum, smarta bilar, jobbet som vicepresident och så framtiden för Apples Mac-datorer.

Läs hela artikeln här

??

Tack för bra poddar! En synpunkt bara: Amanda är ett välkommet tillskott, men hörs alltid typ 2 nivåer svagare än ni andra. Vill ju gärna höra vad hon har att säga också! Ngt bättre mik-teknik kan kanske oxå hjälpa till... Har även en önskegäst som skulle vara jättekul om ni bjöd in, nämligen Gabriel Malmqvist som är min Apple-Nörd-Favorit!!! Tack och ha det bra! /J

Ursprungligen av Redaktionen:

I veckans poddradio bland annat ett 20-årsjubileum, smarta bilar, jobbet som vicepresident och så framtiden för Apples Mac-datorer.

Läs hela artikeln här

En liten rättning, helgon.net is alive and kickin'. Men med en .se-domän helgon.se
Är dock inte så aktiv på sånna däringa sociala medier numer med 2 små pojkar och enäggstvillingar på väg

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2016-10-23 18:01
Ursprungligen av Iliyena:

En liten rättning, helgon.net is alive and kickin'. Men med en .se-domän helgon.se
Är dock inte så aktiv på sånna däringa sociala medier numer med 2 små pojkar och enäggstvillingar på väg

Haha, vilken nostalgi! Men när jag försökte logga in stod det "Den här användaren är raderad". Var nog -03 jag var inloggad senast.

Ursprungligen av JohannesKBA:

Haha, vilken nostalgi! Men när jag försökte logga in stod det "Den här användaren är raderad". Var nog -03 jag var inloggad senast.

Tror det raderas redan efter 6 mån. Är inne på mitt tredje konto totalt tror jag. Glömt bort att logga mellan olika faser av livet

Delvis nostalgi vill jag hävda, ser inte modernt ut, men mycket fräschare än det var 03

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2016-10-23 18:35
Ursprungligen av Json63:

Tack för bra poddar! En synpunkt bara: Amanda är ett välkommet tillskott, men hörs alltid typ 2 nivåer svagare än ni andra. Vill ju gärna höra vad hon har att säga också! Ngt bättre mik-teknik kan kanske oxå hjälpa till... /J

Jag håller helt med, hon har en mycket större dynamik, talar väldigt lågt ibland och lagom högt ibland. Svårt att fixa med teknik kanske

Ursprungligen av kenjon:

Jag håller helt med, hon har en mycket större dynamik, talar väldigt lågt ibland och lagom högt ibland. Svårt att fixa med teknik kanske

Haha, åh ja. Jag tror det är en olycklig kombination av att jag pratar rätt mycket högt och lågt i vanliga fall och att jag står i mitten så jag vänder mig från mikrofonen när jag lyssnar på Jakob eller Andreas. Jag ska prova att byta plats med Andreas nästa gång så jag ser båda två utan att behöva vinkla huvudet.

1
Bevaka tråden