Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

11 timmar för att koka te med "smart" vattenkokare

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mark Rittman skulle försöka koka te med sin smarta vattenkokare, något som visade sig vara lättare sagt än gjort. Elva timmar senare fick Rittman sitt varma tevatten.

Läs hela artikeln här

Haha rätt åt honom.
E man så dum i huvet att man köper en smart vattenkokare så skall man bara ha det
Vad e nästa steg? En smart toarulleshållare som matar fram lagom mycket papper ?
IoT Clowner !!!

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2016-10-13 10:34

Ungefär lika vettigt som ett uppkopplat strykjärn.

  • Medlem
  • 2016-10-13 10:59
Ursprungligen av robbah99:

Haha rätt åt honom.
E man så dum i huvet att man köper en smart vattenkokare så skall man bara ha det
Vad e nästa steg? En smart toarulleshållare som matar fram lagom mycket papper ?
IoT Clowner !!!

Förstår du inte att han driver just med sådana här företeelser?

Ursprungligen av Alix:

Förstår du inte att han driver just med sådana här företeelser?

Antagligen, men det hade vart bättre att behandla sådana produkter å bolag total media blackout.
Jag kan tyvärr inte se klippet för jag blockar reklam, naturligtvis.

My loss gissar jag

Det är väl bara att se på Siemens ny TV-reklam så kan du fundera över vad tillverkarna undrar vad vi ska ha IoT till...

Slå på tvättmaskinen remote, slå på diskmaskinen medan du klättrar i berg... Jodå...

  • Medlem
  • International user
  • 2016-10-13 12:41
Ursprungligen av robbah99:

Haha rätt åt honom.
E man så dum i huvet att man köper en smart vattenkokare så skall man bara ha det
Vad e nästa steg? En smart toarulleshållare som matar fram lagom mycket papper ?
IoT Clowner !!!

Den skulle behövas på min arbetsplats, här rinner pappret ut så fort man river lite.

Senast redigerat 2016-10-13 16:26
  • Medlem
  • Trondheim
  • 2016-10-17 15:22
Ursprungligen av Redaktionen:

Mark Rittman skulle försöka koka te med sin smarta vattenkokare, något som visade sig vara lättare sagt än gjort. Elva timmar senare fick Rittman sitt varma tevatten.

Läs hela artikeln här

Också den smarta annonsen

1
Bevaka tråden