Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Gratisversion av Spotify öppnar webbsidor med reklam och skadlig kod

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Användare som kör gratisversionen av Spotify rapporterar att spelaren öppnar webbsidor som innehåller reklam och även skadlig kod.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2016-10-05 16:30

Ett alternativ är förstås Spotifys webbspelare. Plus Ublock.

Pi-hole här. Inte ett skit har kommit genom. + är att man får Spotify utan reklam också.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-10-05 19:58

Eller är man inte så jävla snål och istället betalar dessa fjuttiga 99:- i månaden.

PS.
"-Men jag har inte råd, jag är student, massa annat att betala". Alltid detta skitsnack, strunta i att dricka en öl ute eller den där pizzan så är det kirrat. DS.

Ursprungligen av phreakii:

Eller är man inte så jävla snål och istället betalar dessa fjuttiga 99:- i månaden.

PS.
"-Men jag har inte råd, jag är student, massa annat att betala". Alltid detta skitsnack, strunta i att dricka en öl ute eller den där pizzan så är det kirrat. DS.

Nu vet ju inte du vad jag köper och inte köper. Jag köper jävligt mycket musik/film m.m. Så snål är iaf inte ja. Skippar lite reklam. Skyldig! Tur var la det. Annars hade man haft detta skit också.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-10-05 21:15
Ursprungligen av SweSG:

Nu vet ju inte du vad jag köper och inte köper. Jag köper jävligt mycket musik/film m.m. Så snål är iaf inte ja. Skippar lite reklam. Skyldig! Tur var la det. Annars hade man haft detta skit också.